Iranian Agriculture News Agency

اجرای طرح خرید تضمینی گوشت مرغ با قیمت مصوب در سمنان

مدیر پشتیبانی امور دام استان سمنان درباره خرید تضمینی مرغ در این استان گفته است؛ روند خرید این محصولات به‌خوبی در حال انجام است.

اجرای طرح خرید تضمینی گوشت مرغ با قیمت مصوب در سمنان

به گزارش خبرنگار ایانا در استان سمنان، اسفندیار مونسان با اشاره به روند خرید تضمینی گوشت مرغ در استان سمنان اظهار کرد: برای تداوم تولید و حمایت از مرغداران شرکت پشتیبانی با قیمت مصوب برای نژاد آرین هم نهاده در اختیار مرغداران قرار می‌دهد و هم محصول نهایی را با قیمت 12 درصد بالاتر از قیمت مصوب خریداری می‌کند.

مدیر پشتیبانی امور دام استان سمنان اضافه کرد: برای سایر نژادها نیز با قیمت مصوب قرارداد خرید تضمینی تهیه شده و مرغداران قبل از جوجه ریزی با شرکت پشتیبانی عقد قرارداد کرده و با خیال راحت جوجه ریزی کنند. قیمت نهایی هم توسط کمیته قیمت‌گذاری خرید در استان مشخص می‌شود.

وی همچنین از آغاز خرید تضمینی گندم و جو در این استان خبر داد و درباره خرید جو از کشاورزان این استان گفته است: در راستای حفظ و تداوم تولید اقدام به خرید توافقی تضمینی جو با قیمت 10 هزار و 500 تومان حداکثر و از کشاورزانی حاضر به همکاری هستند به شرکت پشتیبانی و مدیریت‌های جهاد کشاورزی شهرستان‌ها مراجعه کنند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید