Iranian Agriculture News Agency

سمنان مشکلی در تأمین کالاهای اساسی ندارد؛ اداره کل غله حداقل ۱۰۰ هزار تن گندم را از کشاورزان خریداری کند

استاندار سمنان با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای تأمین و توزیع و همچنین ذخیره کالاهای اساسی در این استان گفت: خوشبختانه در استان سمنان مشکلی در تأمین کالاهای اساسی وجود ندارد.

سمنان مشکلی در تأمین کالاهای اساسی ندارد؛ اداره کل غله حداقل ۱۰۰ هزار تن گندم را از کشاورزان خریداری کند

به گزارش خبرنگار ایانا در استان سمنان، سید محمدرضا هاشمی ظهر امروز در هجدهمین جلسه ستاد تنظیم بازار و نظارت بر فرآیند عرضه کالا و مایحتاج عمومی استان که در سالن جلسات غدیر استانداری برگزار شد اظهار داشت: با هدف خرید گندم از کشاورزان و ذخیره این محصول استراتژیک اقداماتی در دستور کار است.

وی با بیان اینکه نیاز است تا فرمانداران کشاورزان استان را تشویق و مجاب به فروش گندم تولیدی به اداره کل غله کنند افزود: برنامه‌ریزی برای خرید و ذخیره‌سازی 100 هزار تن گندم در استان سمنان انجام شده و اداره کل غله تلاش کند تا بعد از برداشت گندم این میزان محصول را از گندم کاران استان سمنان خریداری و ذخیره کند.

تدابیر لازم برای جوجه ریزی مناسب در استان سمنان اندیشیده شود

استاندار سمنان همچنین از سازمان جهاد کشاورزی استان خواست تا با برنامه‌ریزی درست را برای جوجه ریزی مناسب در این استان سمنان در دستور کار قرار دهد.

هاشمی گفت: جهاد کشاورزی با اجرای سیاست‌های تشویقی برای مرغداران و پرورش‌دهندگان طیور تلاش کند تا جوجه ریزی مناسبی صورت گرفته تا مشکلی از نظر تأمین مرغ در استان پیش نیاید و ذخیره مناسب گوشت مرغ برای ماه‌های آینده صورت گیرد.

وی با اشاره به اجرای موفق طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها در سطح کشور گفت: خوشبختانه با مشارکت و همراهی مردم، اصناف و بازاریان این طرح هم در کشور و هم در استان سمنان به‌خوبی اجرا شد.

استاندار سمنان از همراهی مردم با سیاست‌های دولت مردمی آیت‌الله رئیسی قدردانی کرد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید