Iranian Agriculture News Agency

نامگذاری میدان منابع طبیعی و بلوار جنگلبان در شهرستان آرادان

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان آرادان، از نامگذاری یک میدان بنام منابع طبیعی و یک بلوار به نام «جنگلبان» در شهرستان آرادان خبر داد و گفت: جنگلبانان در خط مقدم حفاظت از منابع طبیعی هستند.

نامگذاری میدان منابع طبیعی و بلوار جنگلبان در شهرستان آرادان

به گزارش خبرنگار ایانا در استان سمنان، محمد معین اظهار کرد: نظر به اهمیت صیانت از منابع طبیعی اعم از جنگل ها، مراتع، اراضی ملی همچنین قدردانی از مقام «جنگلبان» که در خط مقدم حفاظت از منابع طبیعی، این امانت الهی قرار دارند، این خیابان  «جنگلبان» نامگذاری شد.

وی، هدف از این نامگذاری را نهادینه سازی فرهنگ حفاظت از جنگل ها و مراتع و طبیعت و پاسداشت ایثار و فداکاری‌های جنگلبانان دانست و افزود: ارج نهادن به مقام شامخ عزیزان جنگلبان با همکاری شهرداری و شورای شهر آرادان انجام شده است.

وی با بیان اینکه جنگلبانان در راستای حفاظت از منابع طبیعی رنج های بی شماری را متحمل می شوند، گفت: طی سالیان اخیر شهدا، جانبازان و مصدومین زیادی را در این راه مقدس تقدیم کرده ایم و قطعا زنده نگه داشتن نام این بزرگواران در اذهان عمومی حرمت نهادن به آنهاست.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان آرادان ضمن تشکر از همکاری شهرداری و شورای شهر آرادان، از کلیه مردم درخواست کرد که همانند گذشته در کنار پرسنل منابع طبیعی و جنگلبانان در حفاظت و حراست از اراضی ملی کوشا باشند و از همراهی سازمان های مردم نهاد که در فرهنگ سازی منابع طبیعی نقش به سزایی دارند، قدردانی کرد.

معین تاکید کرد: منابع طبیعی متعلق به تمامی نسل هاست و همگی ما وظیفه داریم در حفظ، احیا و توسعه این منابع عظیم الهی بکوشیم.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید