Iranian Agriculture News Agency

افزایش پایش مراکز عرصه فراورده های خام دامی در آستانه نوروز | طرح نظارتی دامپزشکی استان سمنان آغاز شد

مدیرکل دامپزشکی استان سمنان از اجرای طرح ویژه نظارت بر مراکز عرضه فراورده های دامی در این استان خبر داد.

افزایش پایش مراکز عرصه فراورده های خام دامی در آستانه نوروز | طرح نظارتی دامپزشکی استان سمنان آغاز شد

به گزارش ایانا در استان سمنان، حمیدرضا حسینی در نشست خبری آغاز طرح تشدید نظارت‌های بهداشتی نوروز سال ۱۴۰۱ و ماه رمضان اظهار داشت: این طرح از چهاردهم اسفندماه امسال آغاز شده و تا چهاردهم اردیبهشت ماه 1401 به مدت 63 روز ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه طرح ویژه نظارت بر مراکز عرضه فراورده های دامی در همه هشت شهرستان استان سمنان در این مدت اجرا می شود افزود: 18 تیم در اجرای این طرح که به مناسبت نوروز وماه مبارک رمضان اجرایی می شود مشارکت دارند.

مدیرکل دامپزشکی استان سمنان عنوان کرد: این تیم های نظارتی شامل کارشناسان حوزه های مختلف در زمینه سلامت فراورده های دامی شامل دامپزشک، کارشناس دامپزشکی و ناظر ذبح شرعی است.

حسینی با بیان اینکه این 18 تیم نظارتی در قالب 9 تیم سیار و 9 تیم نظارتی ثابت ساماندهی شده اند خاطرنشان کرد: فعایت این گروه هااز ساعت 8 صبح تا ساعت 20 به مدت 12 ساعت و در دو نوبت 6 ساعته انجام خواهد شد.

وی با اشاره به وجود یک هزار و 224 مرکز عرض فراورده های خام دامی در استان سمنان تصریح کرد: تیم های نظارتی به صورت مستقیم بر این واحدها نظارت خواهند داشت.

مدیرکل دامپزشکی استان سمنان همچنین از افزایش نظارت ها بر مراکز فروشگاهی و رستوران های شهری و بین راهی استان سمنان در ایام نوروز خبر داد و تصریح کرد: سلامت مردم در اولویت برنامه های دامپزشکی در کشور و استان سمنان قرار دارد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید