Iranian Agriculture News Agency

برگزاری مراسم جشن تکلیف برای فرزندان کارکنان سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از برگزاری مراسم جشن تکلیف برای فرزندان کارکنان این سازمان خبر داد.

برگزاری مراسم جشن تکلیف برای فرزندان کارکنان سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان

به گزارش خبرنگار ایانا در استان سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالله قربانیان اظهار کرد: این مراسم برای تعداد ۲۰ نفر دختر و ۱۷ نفر پسر در سطح استان و در مجموع برای تعداد ۳۷ نفر برگزار شد.

وی با بیان اینکه مراسم جشن تکلیف برای فرزندان کارکنان سازمان جهاد کشاورزی هر ساله برگزار می‌شود افزود: جشن تکلیف یکی از وقایع مهم در زندگی هر نوجوان است که شیرین‌ترین لحظه‌های به‌یادماندنی را برای استقبال از تکالیف الهی به ارمغان می‌آورد و برگزاری این‌گونه مراسم‌ از عوامل تأثیرگذاری است که کودکان و نوجوانان به اهمیت ادای تکلیف الهی و عبادی آشنا می‌شوند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه دانش آموزان با رسیدن به سن تکلیف، موظف به انجام احکام الهی هستند افزود: بر همین اساس، وظایف سنگینی بر دوش مکلفان است که با توجه به اهمیت موضوع، در راستای عمل به تکالیف دینی و اجتماعی خود آماده شوند.

حجت‌الاسلام قربانیان تصریح کرد: جشن تکلیف دوره جدیدی در زندگی هر فرد است که با توکل به خدا این برهه از زندگی با موفقیت‌های زیادی همراه خواهد بود.

وی به یکی دیگر از اهداف برگزاری مراسم جشن تکلیف و ضرورت آن اشاره کرد و گفت: هدف از برگزاری جشن تکلیف ترویج فرهنگ دینی، توسعه عفاف و حجاب در جامعه و همچنین باقی ماندن خاطره‌ای خوب در ذهن دانش آموزان است.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: مراسم جشن تکلیف برای فرزندان کارکنان سازمان جهاد کشاورزی استان شامل برنامه‌های متنوع از جمله اجرای برنامه توسط حضرت حجت‌الاسلام‌والمسلمین فرمانیان معاون پژوهشی حوزه علمیه باقرالعلوم شهر بسطام و استاد حوزه و اجرای مسابقه و اهدای هدایا و عکس یادبود برخی از این برنامه‌ها بود.

حجت‌الاسلام قربانیان گفت: این مراسم با مشارکت شرکت خدمات حمایتی برگزار شد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید