Iranian Agriculture News Agency

بهره‌برداران بخش کشاورزی برای تسریع در صدور اسناد اراضی زراعی و باغی خود مشارکت کنند

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از بهره‌برداران خواست تا با شرکت‌های مهندس مشاور همکاری کنند تا سریعتر اسناد اراضی زراعی باغی آنان صادر شود.

بهره‌برداران بخش کشاورزی برای تسریع در صدور اسناد اراضی زراعی  و باغی خود مشارکت کنند

به گزارش خبرنگار ایانا در استان سمنان، غلامرضا خراسانیان در جلسه قرارگاههای مشترک جهادی تخصصی شهید سلیمانی که به منظور صدور اسناد اراضی کشاورزی در روستای  سلمان شهرستان گرمسار برگزار شد اظهار کرد: با ابلاغ وزیر جهاد کشاورزی مبنی بر ایجاد قرارگاه صدور سند اراضی کشاورزی در تمامی استان‌ها این قرارگاه در سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با هدف تسریع در صدور سند اراضی کشاورزی تشکیل شد.

وی گفت: با تشکیل قرارگاه صدور اسناد اراضی کشاورزی در شهرستانهای استان سمنان از مجموع حدود 200 هزار هکتار از اراضی کشاورزی در مرحله نخست اداره ثبت اسناد استان برای صدور سند ۲۵ هزار و ۵۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی  قرارداد با شرکت مشاور منعقد کرد.

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان افزود: روند صدور اسناد کشاورزی با همکاری امور اراضی سازمان آغاز شده است.

خراسانیان ابراز امیدواری کرد تا در ماه‌های آینده این سندها صادر و تحویل بهره برداران شود.

وی با بیان اینکه در گام نخست همراه با بهره‌برداران  در مساجد روستا حاضر شده و با همکاری اداره ثبت برای بهره‌برداران این اسناد صادر می‌شود افزود: تا کنون قرارگاه صدور اسناد اراضی کشاورزی در سه روستای رکن آباد سمنان، روستای الیکاهی شاهرود و روستای سلمان گرمسار جلسات متعددی را برگزار کرده است.

گفتنی است این جلسات در مساجد روستاها با حضور خراسانیان مدیر امور اراضی استان، معاون املاک اداره کل ثبت استان و مدیران اداره جهاد کشاورزی و ثبت اسناد در هر شهرستان برگزار می‌شود تا هماهنگی های لازم برای تسریع در روند صدور اسناد صورت گیرد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید