Iranian Agriculture News Agency

استان سمنان در استفاده و راه‌اندازی سامانه پایش مواد کودی پیشرو است

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: استان سمنان در استفاده و راه‌اندازی سامانه پایش مواد کودی پیشرو است.

استان سمنان در استفاده و راه‌اندازی سامانه پایش مواد کودی پیشرو است

به گزارش خبرنگار ایانا در استان سمنان، لطف‌الله رضایی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با هدف پایش هرچه بهتر و جلوگیری از سوء استفاده احتمالی سامانه پایش مواد کودی در استان راه‌اندازی و مورد استفاده قرار گرفته است.

وی با اشاره به دیگر اهداف راه‌اندازی سامانه پایش مواد کودی در استان سمنان افزود: کاهش هزینه‌ای تولید برای کشاورزان یکی دیگر از اهداف راه‌اندازی سامانه پایش مواد کودی در استان سمنان است که تمامی مناطق تحت پوشش با هماهنگی وزارت جهاد کشاورزی مورد استفاده قرار گرفت.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان تصریح کرد: کشاورزان از طریق مراجعه به مراکز ترویج و خدمات کشاورزی امکان ثبت درخواست سهمیه کودی خود را می‌توانند انجام داده و با مراجعه به کارگزاری‌های مورد نظر کود خود را با قیمت تعیین شده دریافت کنند.

رضایی اضافه کرد: با هدف پوشش حداکثری اینترنت استان وسهولت بهره برداری از سامانه پایش مواد کودی توسط کشاورزان جلسه‌ای با شرکت مخابرات استان تشکیل شده و موارد کندی شبکه به تفکیک مناطق تحت پوشش به مخابرات اعلام شده تا راهکار مناسب اتخاذ شود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید