Iranian Agriculture News Agency

تقدیر و تشکر نماینده خبرگان رهبری از رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان

نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری از رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان قدردانی کرد.

تقدیر و تشکر نماینده خبرگان رهبری از رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان

به گزارش خبرنگار ایانا در استان سمنان، آیت‌الله سید محمد شاهچراغی نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری  در دیداری از زحمات چندساله سید حسن میرعماد رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با اهدا لوح قدردانی کرد.

آیت‌الله شاهچراغی گفت: توفیق خدمت به خلق موهبتی است که به افراد سپرده می‌شود و مدیران باید از این فرصت بهره لازم را بگیرند.

وی ضمن قدردانی از زحمات رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: از اینکه با سعه‌صدر در جهت پیشرفت و توسعه بخش کشاورزی گام برمیدارید سپاسگزارم.

خشکسالی آسیب زیادی به بخش کشاورزی وارد کرده است

سید حسن میرعماد نیز در این نشست با اشاره به خشک‌سالی‌های پی‌درپی در استان سمنان گفت: استان سمنان با توجه به کاهش بارندگی امسال نیز در وضعیت مناسبی نیست و با کمبود آب مواجه است.

وی گفت: خشکسالی سبب شده جامعه کشاورزی تحت تأثیر این موضوع قرار گیرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان افزود: قرارگاه امنیت غذایی و معاونت بازرگانی در سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان نیز مستقر شده است که نظارت بر کالاهای اساسی از مزرعه تا سفره به عهده سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان است.

میرعماد خاطرنشان کرد: این مهم یک رسالت و مأموریت است که با هدف نظارت بر کالاهای اساسی و جلوگیری از تخلف و افزایش قیمت از سوی دولت سیزدهم به وزارت جهاد کشاورزی و به تبع در استان‌ها به سازمان‌های جهاد کشاورزی محول شده است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید