Iranian Agriculture News Agency

در قالب کشاورز کارت پرداخت شد؛

بیش از ۲۲ میلیارد تومان تسهیلات به کشاورزان استان زنجان

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی زنجان تصریح کرد: تاکنون یک هزار و ۱۲۲ کشاورز کارت برای خرید نهاده های کشت پاییزه گندم، جو و کلزا در زنجان صادر شده که بیش از ۲۲ میلیارد تومان تسهیلات مربوط به آن پرداخت شده است.

 بیش از ۲۲ میلیارد تومان تسهیلات به کشاورزان استان زنجان

به گزارش ایانا در  استان زنجان، رباب شب‌خیز معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی زنجان تصریح کرد: تاکنون یک هزار و ۱۲۲ کشاورز کارت برای خرید نهاده های کشت پاییزه گندم، جو و کلزا در زنجان صادر شده که بیش از ۲۲ میلیارد تومان تسهیلات مربوط به آن پرداخت شده است.

وی اظهار کرد: این میزان تسهیلات از زمان شروع پرداخت تسهیلات خرید نهاده‌های کشاورزی از جمله انواع کود های شیمیایی و سموم در آذر ماه سال جاری تاکنون توسط بانک کشاورزی در استان پرداخت شده است.

خانم شب خیز گفت: تسهیلات اختصاص یافته به کشاورزان زنجانی برای تامین نهاده‌های کشاورزی کشت پاییزه ۱۰۲ میلیارد تومان است و مجموع تسهیلات در نظر گرفته ۱۲۶ هزار و ۶۸۸ هکتار از زمین‌های کشاورزی را تحت پوشش قرار می‌دهد.

شب‌خیز تاکید کرد: پرداخت این تسهیلات برای هر هکتار ۲۰ میلیون ریال و سقف آن ۲۰۰ میلیون ریال برای هر کشاورز است که برای سه محصول گندم، جو، کلزا پاییزه در نظر گرفته شده و این تسهیلات با ۱۲ درصد سود با بازپرداخت یکساله در نظر گرفته شده است.

وی گفت: کشاورزان دریافت کننده این تسهیلات تنها مجاز به خرید انواع کود از ۴۶ کارگزاری توزیع کود در استان زنجان و انواع سموم کشاورزی از مراکز توزیع سم هستند.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید