Iranian Agriculture News Agency

تجلیل از 11 قهرمان ملی در بخش کشاورزی استان زنجان

در تاریخ 19 بهمن ماه سالجاری سی و پنجمین دوره معرفی و تجلیل از برگزیدگان ملی و استانی بخش کشاورزی در حضور ریاست جمهور و وزیر جهادکشاورزی و معاونین وزارت متبوع ، و همزمان با سراسر کشور در مراکز استانها، از 11 کشاورز نمونه در سطح ملی استان زنجان نیز تجلیل شد.

تجلیل از 11 قهرمان ملی در بخش کشاورزی استان زنجان

به گزارش خبرنگار ایانا در استان زنجان، در تاریخ 19 بهمن ماه سالجاری سی و پنجمین دوره معرفی و تجلیل از برگزیدگان ملی و استانی بخش کشاورزی در حضور ریاست جمهور و وزیر جهادکشاورزی؛ همزمان با سراسر کشور در مراکز استانها، از 11 کشاورز نمونه در سطح ملی استان زنجان نیز تجلیل شد.

در این مراسم که با رعایت پروتکل های بهداشتی در محل سالن اجتماعات استانداری استان زنجان برگزار شد، استاندار زنجان گفت: در برخی حوزه های کشاورزی همچون ایجاد واحد پرورش دام سبک، استان زنجان عملکرد شاخص و چشمگیری داشته است و از اقدامات موثر در این خصوص احداث واحد پرورش دام سبک با ظرفیت 60 هزار راس دام می باشد.

استاندار زنجان افزود: اولویت ما تامین اقلام مورد نیاز استان است و برای نمونه در دو سال گذشته اجازه خروج گندم بدون ضابطه داده نشده و در حال حاضر ظرفیت تولید گندم در استان زنجان 430 هزار تن و گنجایش سیلوها نیز 600 هزار تن است.

وی خاطر نشان کرد: از دیگر اقدامات موثر صورت یافته در بخش کشاورزی استان می توان به: انجام عملیات رفع تداخلات، انجام عملیات کاداستر و توسعه و تجهیز سامانه های نوین آبیاری در اراضی کشاورزی اشاره نمود.

ایشان اظهار کرد: از 170 کشاورز نمونه کشوری که امروز تجلیل شدند 11 کشاورز از استان زنجان برگزیده شده بودند که از این حیث رتبه دوم کشور را داریم.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید