Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان:

۳ هزار هکتار از اراضی کشاورزی زنجان به آبیاری تحت فشار مجهز می‌شود

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان تصریح کرد:تاکنون بیش از ۲۴هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان زنجان به آبیاری تحت فشار مجهز شده است . تجهیز سه هزار و ۵۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی استان زنجان به آبیاری تحت فشار در دستور کار است، تاکید کرد: این میزان تاپایان سال جاری به اتمام می رسد.

۳ هزار هکتار از اراضی کشاورزی زنجان به آبیاری تحت فشار مجهز می‌شود

به گزارش خبرنگار ایانا در استان زنجان، جواد تاراسی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان تصریح کرد: اجرای طرح ابیاری تحت فشار در استان با جدیت دنبال شده و این طرح طی هفت سال گذشته به خوبی اجرا شده است.

وی اظهار کرد: تاکنون بیش از ۲۴هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان زنجان به آبیاری تحت فشار مجهز شده است و سازمان جهاد کشاورزی استان برای اجرای طرح آبیاری تحت فشار به کشاورزان تسهیلات با کارمزد چهار درصد پرداخت می کند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی زنجان با بیان اینکه تجهیز سه هزار و ۵۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی استان زنجان به آبیاری تحت فشار در دستور کار است، تاکید کرد: این میزان تاپایان سال جاری به اتمام می رسد.

تاراسی تاکید کرد: در سفر رئیس جمهور به استان زنجان اجرای طرح آبیاری تحت فشار در ۲۵ هزار هکتار از اراضی استان مصوب شدکه تاکنون این میزان به خوبی اجرا شده است.

وی با بیان اینکه استان زنجان ۱۲۴ هزارهکتار اراضی مستعد آبیاری تحت فشار دارد، ابراز داشت: هر سال بیش از پنج هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان به آبیاری تحت فشار مجهز می شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی زنجان با بیان اینکه اجرای طرح آبیاری تحت‌فشار در استان زنجان با استقبال خوب کشاورزان همراه است،گفت: اولویت مهم این سازمان اجرای طرح آبیاری تحت‌فشار است و توجه به امر مهم طرح آبیاری تحت‌فشار باعث صرفه‌جویی در آب می‌شود.

تاراسی افزود: اجرای آبیاری نوین تحت‌فشار از سال ۹۳ در استان زنجان اجرا و توفیقات خوبی هم کسب شده است.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید