Iranian Agriculture News Agency

برنامه های آموزشی ترویجی در زمینه توسعه و ترویج کشت محصول کلزا برای بهره برداران استان زنجان

حدادی مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان تصریح کرد: در راستای ضرورت توسعه و ترویج کشت محصول کلزا در استان و با توجه به اهمیت کشت دانه های روغنی , برگزاری برنامه های مختلف آموزشی ترویجی برای بهره برداران استان در زمینه توسعه و ترویج کشت کلزا در سال زراعی جاری صورت گرفت. وی بیان کر : در 6 ماهه اول سال جاری تعداد 8414 نفرروز از بهره برداران استان از این برنامه های آموزشی بهره مند گردیده اند .

برنامه های آموزشی ترویجی در زمینه توسعه و ترویج کشت محصول کلزا برای بهره برداران استان زنجان

به گزارش خبرنگار ایانا در استان زنجان، حدادی مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان تصریح کرد: در راستای ضرورت توسعه و ترویج کشت محصول کلزا در استان و با توجه به اهمیت کشت دانه های روغنی , برگزاری برنامه های مختلف آموزشی ترویجی برای بهره برداران استان در زمینه توسعه و ترویج کشت کلزا در سال زراعی جاری صورت گرفت.

وی بیان کر : در 6 ماهه اول سال جاری تعداد 8414 نفرروز از بهره برداران استان از این برنامه های آموزشی بهره مند گردیده اند .

 ایشان همچنین با اشاره به تهیه و پخش 8 برنامه رادیوئی با موضوع توسعه کشت کلزا به مدت 320 دقیقه از صدای مرکز زنجان خاطر نشان کرد: که طی این مدت 18500 مورد انواع پیامک های آموزشی و اطلاع رسانی به جامعه هدف ارسال گردیده و از ظرفیت فضای مجازی نیز جهت اطلاع رسانی و انتقال دانش فنی به بهره برداران , همچون تهیه 23 مورد فیلم کوتاه آموزشی در خصوص محصول کلزا توسط کارشناسان مروج پهنه , اطلاع رسانی و استفاده از پتانسیل موجود مواد نوشتاری و رسانه ای و فیلم های آموزشی در سامانه تالار ترویج دانش و فنون کشاورزی , تهیه بروشورهای فنی الکترونیکی و ... بهره گیری لازم به عمل آماده است .

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید