Iranian Agriculture News Agency

۱۴ هزار تن بذر گواهی شده آماده تحویل به کشاورزان زنجان است

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان، گفت: ۱۴ هزار تن بذر گواهی شده آماده تحویل به کشاورزان زنجان است و کود اوره و فسفات تامین شده است.تاراسی تاکید کرد: در مجموع تاکنون بیش از ۳۵۳ هزار تن گندم از کشاورزان استان خریداری شده و ۸۰ درصد مطالبات هم پرداخت شده است.

۱۴ هزار تن بذر گواهی شده آماده تحویل به کشاورزان زنجان است

به گزارش خبرنگار ایانا در استان زنجان، جواد تاراسی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان تصریح کرد: ۱۴ هزار تن بذر گواهی شده آماده تحویل به کشاورزان زنجان است و کود اوره و فسفات تامین شده است.

جواد تاراسی به کشت گندم در استان زنجان اشاره کرد و گفت: در بحث تامین بذور گواهی شده این استان رتبه برتر کشوری را دارد.

وی با بیان اینکه بیش از ۱۴ هزار تن بذر گواهی شده آماده تحویل به کشاورزان استان زنجان است، اظهار کرد: کود اوره و فسفات تامین شده و بدلیل اهمیت گندم به‌عنوان یک محصول استراتژیک ،کشاورزان استان هم باید نسبت به کشت به موقع گندم اقدام کنند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی زنجان، با بیان اینکه امیدواریم برداشت گندم در استان زنجان همانند امسال خوب و با کیفیت باشد، گفت: در سال جاری تولید گندم بسیار مطلوب بوده و هدف گذاری ۱۰۰ درصدی تاکنون محقق شده است.

تاراسی تاکید کرد: در مجموع تاکنون بیش از ۳۵۳ هزار تن گندم از کشاورزان استان خریداری شده و ۸۰ درصد مطالبات هم پرداخت شده است.

وی افزود: در سال جاری شهرستان خدابنده بیشترین تولید گندم استان را به خود اختصاص داد و بیشترین خرید گندم هم مربوط به این شهرستان بود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی زنجان، تصریح کرد: این استان مازاد بر نیاز گندم تولید کرده و به استانهای دیگر هم ارسال می کند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید