Iranian Agriculture News Agency

طرح‌های کشاورزی شهرستان ابهر به بهره‌برداری رسید

جواد تاراسی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان تصریح کرد: به مناسبت گرامی داشت هفته دولت طرح های کشاورزی شهرستان ابهر با اعتباری بالغ بر ۴۸۴ میلیارد و ۷۹۸ میلیون ریال و اشتغالزائی ۱۸۷ نفر مورد بهره برداری قرار گرفت .

طرح‌های کشاورزی شهرستان ابهر به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرنگار ایانا در استان زنجان، جواد تاراسی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان تصریح کرد: به مناسبت گرامی داشت هفته دولت طرح های کشاورزی شهرستان ابهر با اعتباری بالغ بر ۴۸۴ میلیارد و ۷۹۸ میلیون ریال و اشتغالزائی ۱۸۷ نفر مورد بهره برداری قرار گرفت .

تاراسی اعلام کرد: گلخانه هیدروپونیک در روستای پیرسقا ازطرحهای کشاورزی بود که با اعتباری بالغ بر ۲۰میلیارد و ۸۰ میلیون ریال و اشتغالزایی ۱۲ نفر به بهره برداری رسید.

وی گفت: طرح ۸۰۰ راسی پرورش گاوهای شیری و مولد “کارشینا” در روستای نورین شهرستان ابهر با اعتباری بیش از ۳۳ میلیارد و ۳۰میلیون ریال و اشتغال زایی برای ۲۵ نفر همچنین باغ ۳۷ هکتاری مکانیزه با اجرای طرح فراز (سر پا کردن تاکستان ها) با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۱۲۰ نفر از دیگر طرح های بخش کشاورزی بود که با حضور مسوولان استان در هفته دولت به بهره برداری رسید.

این مقام مسئول افزود: در شهر هیدج نیز ۲۳۹ هکتار از زمین ها و مزارع کشاورزی این شهر با اعتبار بلاعوض دولت، بالغ بر ۳۱ میلیارد و ۶۸۸ میلیون ریال به طرح آبیاری نوین با اشتغالزایی ۳۰ نفر، به طور همزمان به بهره برداری رسید.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید