Iranian Agriculture News Agency

برای اولین‌بار در کشور

راه‌اندازی سامانه یکپارچه اطلاع‌رسانی و ترویج در مدیریت امور اراضی استان زنجان

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: سامانه یکپارچه اطلاع رسانی و ترویج با امکانات ، قابلیت ها، اهداف و برنامه ها در ساختمان اداری مدیریت امور اراضی استان زنجان بعنوان اولین استان کشور راه اندازی شد.

راه‌اندازی سامانه یکپارچه اطلاع‌رسانی و ترویج در مدیریت امور اراضی استان زنجان

به گزارش خبرنگار ایانا در استان زنجان، جمال انصاری تصریح کرد: سامانه یکپارچه اطلاع رسانی و ترویج با امکانات ، قابلیت ها، اهداف و برنامه ها در ساختمان اداری مدیریت امور اراضی استان  زنجان بعنوان اولین استان کشور راه اندازی شد.

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان عنوان کرد: شبکه ملی طراحی شده  قابلیت برقراری ارتباط با همه استانها از طریق شبکه داخلی وب سرویس سازمان امور اراضی کشور و سازمان جهاد  کشاورزی استان از طریق تین کلاینت را دارد و با استفاده ازتلویزیون  قابل رویت و مشاهده برای متقاضیان و مراجعین بخش امور زمین است.

وی با اشاره به اینکه این سامانه قابلیت پخش پیامهای ترویجی و هشدار دهنده به صورت رندوم در قالب فرمت موشن-تیزر-مولتی مدیا و...را دارد تصریح کرد: این سامانه می تواند جایگزین سامانه ترویج  به جای تولیدات پوستر و بنر و... که هزینه هنگفت برای دولت دارد باشد و نیزبه دلیل کوتاه بودن زمان اطلاع رسانی،از آن استفاده شود.

انصاری افزود:قابلیت دسترسی ادمین های استانی برای بارگذاری اخبار و اطلاعات و تیزرهای ترویجی مختص همان  استان در یک قسمت از سامانه است و تبلیغ سایت سازمانی و اطلاع رسانی از اخبار وروزنامه ها از اهم ویژگیهای این سامانه است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید