Iranian Agriculture News Agency

در هشتاد و چهارمین جلسه طرح جهش تولید در دیمزارها؛

تفاهم نامه همکاری مشترک جذب حدود 1000 نفر کارشناس برای بکارگیری در طرح جهش تولید دیمزارها

در هشتاد و چهارمین جلسه طرح جهش تولید در دیمزارها تفاهم نامه همکاری مشترک بین معاونت امور زراعت، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و معاونت آموزشی، فنی و پژوهشی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور برای جذب حدود یکهزار نفر کارشناس و بکارگیری در طرح جهش تولید در دیمزارها به امضاء رسید.

تفاهم نامه همکاری مشترک جذب حدود 1000 نفر کارشناس برای بکارگیری در طرح جهش تولید دیمزارها

به گزارش خبرنگار ایانا؛ هشتاد و چهارمین جلسه طرح جهش تولید در دیمزارها روز یکشنبه  20آذرماه سال جاری با حضور علیرضا مهاجر معاون امور زراعت و سید مصطفی سیدهاشمی معاون ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و سایر اعضاء در محل سالن جلسات معاونت امور زراعت برگزار شد.

در این جلسه تفاهم نامه همکاری مشترک معاونت امور زراعت، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و معاونت آموزشی، فنی و پژوهشی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور برای جذب حدود یکهزار نفر کارشناس و بکارگیری در طرح جهش تولید در دیمزارها به امضاء طرفین رسید.

این تفاهمنامه با هدف ارتقاء بهره وری و جهش تولید در دیمزارهای کشور و افزایش درآمد تولیدکنندگان بخش کشاورزی و همچنین در راستای کمک به توسعه فرهنگ خوداشتغالی حرفه ای با رویکرد اشتغال دانش فردمحوری تدوین و مقرر شد کارشناسان در طرح جهش تولید در دیمزارها به عنوان مهندس ناظر در 21 استان کشور به طور پاره وقت همکاری کنند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید