Iranian Agriculture News Agency

تمدید محدودیت‌های کرونایی استان تهران تا ۵ شهریور

 

 

 استاندار تهران با بیان اینکه محدودیتهای کرونایی این استان تا ۵ شهریور تمدید شد افزود: دورکاری کارکنان ادارات و دستگاه های اجرایی استان تهران به مدت یک هفته دیگر ادامه می یابد.

انوشیروان محسنی بندپی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: تصمیم گیری ها برای ادامه یا اصلاح محدودیت ها به صورت هفتگی و متناسب با وضعیت موجود اتخاذ می شود.

وی گفت: مصوبه لغو طرح ترافیک تا پایان مرداد ماه معتبر بود و هنوز برای تمدید آن در هفته پیش رو تصمیمی اتخاذ نشده است.

استاندار تهران گفت: سال تحصیلی پیش رو در مدارس طبق پروتکل های ابلاغی ستاد ملی کرونا و با تمهیدات اندیشیده شده با وزارت آموزش و پرورش به صورت حضوری و مجازی آغاز می شود.

محسنی بندپی گفت: ۲ نشست برای تصمیم گیری در خصوص برنامه سال تحصیلی جدیدی در سطح استان و شهرستان ها برگزار شد.

وی با بیان اینکه ۹۵ درصد دانش آموزان در مدارس ثبت نام کرده اند، یادآور شد: همه شرایط برای آغاز سال تحصیلی با توجه به پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های اعلامی ستاد ملی کرونا و وزارت آموزش و پرورش مهیا است.

محسنی بندپی اظهارداشت: سال تحصیلی پیش رو با توجه به شرایط کرونایی به صورت حضوری و مجازی آغاز می شود و بناست در هر کلاس بیش از ۱۰ دانش آموز حضور نداشته باشد تا فاصله گذاری اجتماعی رعایت شود.

استاندار تهران به آخرین آمار بیماران کرونایی در این استان اشاره کرد و گفت: هم اکنون سه هزار و ۲۰۰ نفر در مراکز درمانی این استان بستری هستند که یک هزار و ۳۰۰ نفر آنان در بخش های ویژه تحت مراقبت قرار دارند.

وی اضافه کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته منتهی به صبح امروز ۳۵ نفر فوت شده و ۵۰ نفر کمتر از ۵۳۵ بیمار منتهی به ۲۷ مرداد، شناسایی و بستری شده اند.

محسنی بندپی اعلام کرد: تعداد افراد مبتلا و مراجعان به مراکز درمانی استان تهران با شیب بسیار ملایمی در حال کاهش است و می توان گفت که روزانه ۵۰ نفر کمتر نسبت به روز قبل بستری می شوند.

بر اساس آخرین آمار منتشر شده از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مجموع مبتلایان به کرونا در کشور تا ظهر روز ۲۹ مرداد ۳۵۰ هزار و ۲۷۹ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و با فوت ۱۵۳ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جانباختگان این بیماری به ۲۰ هزار و ۱۲۵ نفر رسید.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید