Iranian Agriculture News Agency

امیری خبر داد؛

رییس جمهوری دوشنبه برای دفاع از خاوازی به مجلس می‌رود

تهران-ایرنا- معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: دکترروحانی برای دفاع از برنامه‌ها و رأی اعتماد به "کاظم خاوازی" وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی در جلسه هفته آینده مجلس شرکت می‌کند.

رییس جمهوری دوشنبه برای دفاع از خاوازی به مجلس می‌رود

حسینعلی امیری در گفت و گو با ایرنا با اعلام این خبر اظهارداشت: مجلس دوشنبه هفته آینده درباره گزینه  پیشنهادی رییس جمهور برای تصدی وزارت‌خانه جهادکشاورزی جلسه دارد و رأی‌گیری خواهد کرد و دکتر روحانی برای دفاع از وزیر پیشنهادی خود و برنامه های آن به مجلس می‌رود.  

وی با بیان اینکه طبق آیین‌نامه داخلی مجلس، یک هفته بعد از معرفی وزیر و یا وزرا به مجلس،  جلسه علنی مجلس برای رسیدگی و رای اعتماد به وزرای پیشنهادی برگزار می‌شود،  گفت : جلسه علنی مجلس برای رای اعتماد به وزیر پیشنهادی جهادکشاورزی روز دوشنبه دوازدهم اسفند برگزار می‌شود.

معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: با برنامه ریزی‌های معاونت امور مجلس، آقای دکتر خاوازی وزیر پیشنهادی جهادکشاورزی در کمیسیون‌های تخصصی و فراکسیون های سیاسی حضور خواهند یافت و ضمن گفت‌وگو با نمایندگان مجلس دیدگاه‌ها و برنامه‌های خود را مطرح کرده و به سوالات نمایندگان پاسخ می‌دهند.

 امیری افزود: با عنایت به اینکه امنیت غذایی کشور و بخش قابل توجهی از رونق تولید و اقتصاد مربوط به وزارت جهاد کشاورزی است و نیز تامین نیازهای ضروری مواد پروتئینی و میوه پایان سال و عید نوروز مربوط به این وزارتخانه است لذا رای اعتماد بالای نمایندگان به وزیر پیشنهادی برای این وزرات‌خانه در روز دوشنبه هفته آینده، پشتوانه محکمی برای وزیر پیشنهادی در جهت انجام وظایف او خواهد بود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید