Iranian Agriculture News Agency

مدیرعامل شرکت گاز اردبیل:

۹۰ درصد جمعیت روستایی اردبیل از نعمت گاز بهره‌مند هستند

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: جمعیت تحت پوشش روستایی استان اردبیل که از نعمت گاز بهره‌مند هستند به بیش از 90 درصد رسید.

۹۰ درصد جمعیت روستایی اردبیل از نعمت گاز بهره‌مند هستند

به گزارش خبرنگار مهر ، فیروز خدایی پیش از ظهر سه‌شنبه در جلسه توسعه گازرسانی روستایی در اردبیل تصریح کرد: تاکنون بیش از هزار و 130 روستای اردبیل از نعمت گاز برخوردار شده و در تلاش هستیم تا گازرسانی به دیگر روستاهای فاقد این امکان با سرعت و دقت لازم تداوم یابد.

به گفته وی در نه ماهه ابتدایی سال جاری بیش از 12 هزار مصرف کننده جدید در بخش‌های خانگی، صنعتی و تجاری از مشترکین گاز طبیعی شدند.

مدیرعامل شرکت گاز استان یادآور شد: مجموع مشترکین گاز طبیعی استان اردبیل به بیش از 464 هزار نفر رسیده که در این راستا جلب رضایت و تداوم خدمات‌دهی مطلوب از برنامه‌های مورد نظر است.

خدایی از گازرسانی به 76 روستای استان اردبیل از ابتدای سال جاری خبر داد و افزود: مجموع انشعابات نصب شده استان اردبیل تا بدین لحظه از 226 هزار مورد فراتر رفته و دیگر متقاضیان نیز به زودی از این امکان بهره‌مند خواهند شد.

وی ادامه داد: در نه ماهه ابتدایی سال جاری 503 کیلومتر به شبکه‌های گازرسانی اردبیل اضافه شده تا در مجموع میزان شبکه‌گذاری‌های استان از نه هزار کیلومتر فراتر رود.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید