Iranian Agriculture News Agency

بیش از 15 هزار متر مربع از اراضی ملی در کامیاران رفع تصرف شد

رئیس اداره راه و شهرسازی کامیاران گفت: در چند روز گذشته 15 هزار و 839 متر مربع از اراضی ملی این شهرستان با حکم قضایی رفع تصرف شده است.

بیش از 15 هزار متر مربع از اراضی ملی در کامیاران رفع تصرف شد

مجتبی چقازردی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این میزان رفع تصرف با حکم مراجع قضایی و همکاری ماموران انتظامی و یگان حفاظت اراضی این اداره صورت گرفته است.
وی ارزش مالی این میزان زمین رفع تصرف شده را 2 میلیارد ریال دانست و افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 55 هزار متر مربع اراضی ملی در این شهرستان رفع تصرف شده و به بیت المال عودت داده شده است.
چقازردی بازدید مستمر و شبانه روزی یگان حفاظت از اراضی اداره راه و شهرسازی شهرستان را مثبت ارزیابی کرد و یادآور شد: یگان حفاظت این دستگاه اجرایی با قاطعیت تمام مقابل افراد سود جو و فرصت طلب می ایستاد و از عرصه های ملی صیانت می کند.
رئیس اداره راه و شهرسازی کامیاران از همه مردم خواست قبل از هر گونه اقدام در خصوص خرید زمین و ملک ابتدا استعلام لازم از بخش املاک و حقوقی اداره راه و شهرسازی بعمل آورند تا در دام افراد سودجو گرفتار نشوند.
وی با اشاره به اینکه مردم می‌توانند در راستای رفع تصرف اراضی ملی راه و شهرسازی را یاری کنند، تاکید کرد: مردم می‌توانند هر گونه تصرف و تعرض به اراضی ملی در محدوده و حریم شهرها را از طریق تماس با شماره تلفن 35523546 به اداره راه و شهرسازی شهرستان‌ها اطلاع دهند.
شهرستان کامیاران با 102 هزار نفر جمعیت در 65 کیلومتری جنوب سنندج واقع شده است.
7349/9102

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید