Iranian Agriculture News Agency

رئیس اتحادیه بارفروشان کرمانشاه:

روزانه فقط 30 درصد از میوه های بازار کرمانشاه به فروش می رسد

ایانا_دیگر رسانه‌ها: ئیس اتحادیه بارفروشان کرمانشاه از فروش روزانه تنها 30 درصد از میوه های موجود در بازار کرمانشاه خبر داد.

روزانه فقط 30 درصد از میوه های بازار کرمانشاه به فروش می رسد

عیسی حاج علیانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در حال حاضر از نظر میزان عرضه میوه در سطح استان کرمانشاه هیچگونه مشکلی وجود ندارد تنها مشکل ما پایین بودن قدرت خرید مردم است.

وی افزود: فروش میوه در کرمانشاه رضایت‌بخش نیست به گونه ای که روزانه به طور متوسط 30 درصد از مجموع میوه ها در بازارهای کرمانشاه به فروش می رسد.

رئیس اتحادیه بارفروشان کرمانشاه با بیان اینکه وضعیت مالی نامناسب و بالا بودن قیمت‌ها در کاهش قدرت خرید مردم اثرگذار بوده گفت: با توجه به کاهش تقاضای مردم برای خرید میوه نه تنها قیمت میوه‌ها افزایش نداشته بلکه شاهد کاهش آن نیز بوده ایم.

وی موز و سیب را گرانترین میوه های موجود در بازار دانست و بیان کرد: سیب اقلام مختلفی دارد و از 2000 تا 12000 تومان متغیر و قیمت موز نیز بین 12 تا 15 هزار تومان در نوسان است.

حاجی علیانی با بیان اینکه محصولاتی مثل انگور و سیب میوه های فعلی خود منطقه کرمانشاه هستند که عرضه آن ها رو به اتمام است، تصریح کرد: این میوه ها در کرمانشاه با قیمت مناسب به فروش می رسد.

وی همچنین پرتقال، نارنگی و لیمو شیرین را ارزان ترین میوه های بازار دانست و افزود: قیمت لیمو شیرین از 1500 تا 3000 تومان و پرتقال و نارنگی را از 1800 تا 2200 تومان متغیر است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید