Iranian Agriculture News Agency

نعمتی خبر داد؛

کمیته مقابله باتحریم‌هاورسیدگی به معیشت مردم در دولت تشکیل می‌شود

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس با اشاره به جلسه غیرعلنی مجلس، گفت: در این جلسه قرار بر این شد که کمیته مقابله با تحریم‌ها و رسیدگی به معیشت مردم در دولت تشکیل شود.

کمیته مقابله باتحریم‌هاورسیدگی به معیشت مردم در دولت تشکیل می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر ، بهروز نعمتی در جمع خبرنگاران درباره جلسه غیرعلنی امروز مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه، دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی و همتی رئیس بانک مرکزی در این جلسه حضور یافتند.

وی ادامه داد: در این جلسه گزارش مفصلی از سوی مرکز پژوهش‌های مجلس درباره موضوعات مختلف معیشتی، صنعت، معدن و تجارت و موضوعات گمرکی به نمایندگان ارائه شد و مسئولان دولت هم در این باره گزارش خود را ارائه کردند.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس با اشاره به اینکه یک نسخه از این گزارش به مسئولان دولت حاضر در این جلسه تقدیم شد، افزود: همچنین نوبخت و دژپسند در این جلسه گزارشی درباره اقدامات دولت برای رسیدگی به وضعیت معیشتی مردم و به ویژه رفاه کارگران ارائه کردند.

نعمتی با بیان اینکه در این جلسه مقرر شد کمیسیون‌های تخصصی مجلس، بررسی این گزارش و رسیدگی به آن را در دستور کار خود قرار دهند، گفت: همچنین قرار بر این شد کمیته‌ای در دولت برای مقابله با تحریم‌ها و رسیدگی به معیشت مردم تشکیل شود.

وی با بیان اینکه با توجه به اینکه آمریکا به دنبال آن است که از موضوع تحریم‌ها، جو روانی در کشور ایجاد کند، تشکیل این کمیته می‌تواند نقش تأثیرگذاری برای مقابله با تحریم‌ها داشته باشد، تصریح کرد: قوای سه‌گانه تمام تلاش‌ خود را می‌کنند تا راهکارهای مناسبی برای حل مشکلات مردم داشته باشند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید