Iranian Agriculture News Agency

بنیاد شهید خبر دستور توقف جلسات کمیسیون پزشکی را تکذیب کرد

هیچ‌گونه افزایش تقاضا و هجومی برای تجدیدنظر درصد جانبازی ثبت نشده است و دستوری نیز مبنی بر توقف کار کمیسیون پزشکی تعیین درصد ابلاغ نشده است.

بنیاد شهید خبر دستور توقف جلسات کمیسیون پزشکی را تکذیب کرد

مدیرکل کمیسیون‌های پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران خبر دستور توقف جلسات کمیسیون پزشکی تعیین درصد بنیاد شهید و امور ایثارگران را تکذیب کرد.

به گزارش ایلنا، غلامرضا طائبی با تکذیب خبر «دستور رییس جمهور به رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران مبنی بر توقف جلسات کمیسیون‌های پزشکی تعیین درصد تا 2 ماه آینده» اظهار داشت: هیچ‌گونه افزایش تقاضا و هجومی برای تجدیدنظر درصد جانبازی ثبت نشده است و دستوری نیز مبنی بر توقف کار کمیسیون پزشکی تعیین درصد ابلاغ نشده و کمیسیون‌های بنیاد مانند سابق در تهران و استان‌های دیگر در حال برگزاری هستند.

وی افزود: تیم‌های تخصصی پزشکی بنیاد به‌صورت هفتگی به استان‌هایی که تقاضا برای تجدید نظر درصد جانبازی و تعیین درصد در آن‌ها به حد نصاب رسیده باشد اعزام می‌شوند و در تهران نیز هر هفته یکشنبه و چهارشنبه جلسات رسیدگی و بررسی پرونده‌های تعیین درصد و تقاضای تجدیدنظر جانبازی تشکیل می‌شود و هیچ دستوری مبنی بر تعطیلی کمیسیون طی 2 ماه آینده داده نشده است.

مدیرکل کمیسیون پزشکی بنیاد بار دیگر تأکید کرد: با سازوکارهای طراحی‌شده اعمال‌نفوذ برای افزایش درصد جانبازی بدون ارائه مدارک و مستندات قانونی امکان‌پذیر نیست و بنیاد شهید و امور ایثارگران هیچ گونه توصیه و اعمال فشاری را برای افزایش درصد جانبازی نمی‌پذیرد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید