Iranian Agriculture News Agency

سردار غیب‌پرور:

مردم منتظر نتایج اقدامات انقلابی دولت و برگشت ثبات به اقتصاد کشور هستند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: مردم خواستار برخورد قاطع و انقلابی مسئولان کشور با مفسدان اقتصادی هستند و از اقدامات انقلابی مسئولان و دستگاه‌ قضایی حمایت می‌کنند.

مردم منتظر نتایج اقدامات انقلابی دولت و برگشت ثبات به اقتصاد کشور هستند

به گزارش ایلنا، سردار غلامحسین غیب‌پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در حاشیه دیدار با فرماندهان نواحی مقاومت بسیج استان‌های تهران و البرز اظهار داشت: مردم خواستار برخورد قاطع و انقلابی مسئولان کشور با مفسدان اقتصادی هستند و قطعاً از اقدامات انقلابی مسئولان و دستگاه‌ قضایی حمایت می‌کنند.

وی با تأکید بر اینکه دستگاه قضایی نباید صرفاً به ارائه گزارش در خصوص تشکیل پرونده‌های مبارزه با فساد اقتصادی بسنده کند، اظهار داشت: آرزوی آحاد مردم این است که دولت و دستگاه‌های مختلف اقدامات مؤثر و جدی برای عبور کشور از مشکلات اقتصادی انجام دهند و این اقدامات باید برای مردم ملموس باشد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه نباید به زالوصفتان اقتصادی اجازه جولان در فضای کنونی را داد، تاکید کرد: دستگاه قضایی باید جلوی این افراد محکم بایستد و مطمئن باشد که مردم به عنوان مهمترین سرمایه انقلاب و نظام، از دستگاه قضایی پشتیبانی می‌کنند؛ مردم منتظر نتایج اقدامات انقلابی دولت و برگشت ثبات به اقتصاد کشور هستند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید