Iranian Agriculture News Agency

تایید حکم اعدام هشت نفر از متهمان حمله به مجلس

رییس دادگاه انقلاب از تایید حکم اعدام ۸ نفر از متهمان حمله به مجلس شورای اسلامی و مرقد امام راحل از سوی دیوان عالی کشور خبر داد.

رییس دادگاه انقلاب از تایید حکم اعدام ۸ نفر از متهمان حمله به مجلس شورای اسلامی و مرقد امام راحل از سوی دیوان عالی کشور خبر داد.

به گزارش ایانا به نقل از ایسنا حجت الاسلام و المسلمین غضنفر آبادی با اعلام این خبر گفت: حکم اعدام هشت نفر از متهمان این پرونده از سوی دیوان عالی کشور تایید شد.

او همچنین در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا حکم حبس در پرونده فساد اقتصادی موسوم به ریخته‌گران صادر شده است؟ گفت: حکم هنوز تایپ و ابلاغ نشده است.

براساس این گزارش، غضنفرآبادی 23 اردیبهشت ماه به ایسنا  گفته بود که حکم اعدام برای هشت نفر از متهمان حمله به مجلس و حرم امام خمینی (ره) صادر شده است.

وی همچنین  5 خردادماه سال جاری  در  پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا متهمان پرونده حمله تروریستی  به مجلس و حرم مطهر(ره) به رای دادگاه اعتراض کردند؟ گفته بود که تمامی این متهمان- ۸ نفر- به حکم دادگاه اعتراض کرده اند و پرونده با اعتراض متهمان برای رسیدگی در مرحله تجدیدنظر به دیوان عالی کشور ارسال شده است. همچنین پرونده ۱۸ نفر دیگر از این متهمان پس از رسیدگی به این بخش از پرونده، رسیدگی خواهد شد.

صبح روز چهارشنبه  ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ عناصری تروریست با ورود به مجلس شورای اسلامی و حرم امام خمینی(ره) اقدام به تیراندازی و انجام عملیات انتحاری کردند که این حوادث به کشته و زخمی شدن تعدادی از هموطنانمان منجر شد .

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید