Iranian Agriculture News Agency

دیدار خاتمی با رهبر انقلاب تکذیب شد

جواد امام با بیان اینکه دیداری بین آقای خاتمی و رهبری صورت نگرفته است، گفت: «چندی پیش هم بعضی شایعه کردند که آقای خاتمی درخواست دیدار با رهبری کرده است که چنین خبری صحت ندارد و درخواستی صورت نگرفته است.»

 

مدیرعامل بنیاد باران خبر دیدار سیدمحمد خاتمی با رهبری را تکذیب کرد اما در همین حال گفت اگر چنین اتفاقی بیفتد، حتماً او (رئیس دولت اصلاحات) از آن استقبال می‌کند.

به گزارش اعتماد، جواد امام با بیان اینکه دیداری بین آقای خاتمی و رهبری صورت نگرفته است، گفت: «چندی پیش هم بعضی شایعه کردند که آقای خاتمی درخواست دیدار با رهبری کرده است که چنین خبری صحت ندارد و درخواستی صورت نگرفته است.»

امام در همین حال اضافه کرد: «اگر دیداری بین رئیس دولت اصلاحات و رهبری اتفاق بیفتد و فرصتی فراهم شود، حتماً آقای خاتمی استقبال می‌کند. دیدارهای آقای خاتمی چیز مخفی نیست. اگر بخواهند ملاقات بروند، آن را مخفی نگه نمی‌دارند. اگر هم فرصتی برای این دیدار فراهم شود حتماً استقبال می‌کنند.»

او در ادامه از دعوت اصلاح‌طلبان برای مراسم افطاری امسال حسینیه امام خمینی استقبال کرد و گفت: «ما این اتفاق را به فال نیک می‌گیریم و مثبت بوده است. کسانی هم که دعوت شده بودند، به این مراسم رفتند.»

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید