Iranian Agriculture News Agency

در توزیع ذرت و کنجاله سویا مشکلی وجود ندارد

حمایت یارانه‌ای دولت با تک‌نرخی شدن ارز ادامه دارد

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام گفت: نهاده‌های اساسی همچون کنجاله سویا، ذرت و جو کشور با قیمت تنظیم بازار در حال توزیع است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

در توزیع ذرت و کنجاله سویا مشکلی وجود ندارد

باشگاه خبرنگاران جوان، حمید ورناصری مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام با اشاره به اینکه نوسان نرخ ارز در قیمت نهاده‌های دامی تأثیری ندارد، اظهار کرد: نهاده‌های دام و طیور یکی از کالاهای اساسی به شمار می‌رود که دولت در جهت حمایت از تولید داخل به واردات آن ارز مبادله‌ای اختصاص می‌داد و هم اکنون با تک نرخی شدن ارز، حمایت یارانه‌ای دولت ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه توزیع ذرت و کنجاله سویا همچنان ادامه دارد، افزود: نهاده‌های اساسی همچون کنجاله سویا، ذرت و جو کشور با قیمت تنظیم بازار در حال توزیع است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

به گفته ورناصری، یارانه‌ای که تاکنون دولت برای کالاهای اساسی پرداخت می‌کند، حذف نخواهد شد.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام با اشاره به اینکه قیمت نهاده‌های دامی از نرخ حاشیه بازار کمتر است، بیان کرد: تمامی تولیدکنندگان می‌توانند کالاهای اساسی مورد نیاز خود را کماکان به نرخ قبل از تک نرخی شدن ارز از پشتیبانی امور دام خریداری کنند.

وی تصریح کرد: دستگاه‌های نظارتی وارد بازار شدند تا با گران‌فروشان نهاده‌های دامی برخورد کنند و به این ترتیب قیمت گوشت به روال سابق باز خواهد گشت.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید