Iranian Agriculture News Agency

گوشت گرم گوسفندی از استرالیا وارد کشور شد

نخستین محموله گوشت گوسفند گرم وارداتی برای تنظیم بازار داخلی از استرالیا وارد ایران شد ؛ واردات این محصول از استرالیا و رومانی ادامه خواهد داشت.

گوشت گرم گوسفندی از استرالیا وارد کشور شد

به گزارش تسنیم، نخستین محموله گوشت گوسفند گرم وارداتی برای تنظیم بازار داخلی از استرالیا وارد ایران شد ؛ واردات این محصول از استرالیا و رومانی ادامه خواهد داشت.

این محموله یکشنبه شب وارد فرودگاه امام خمینی شد.

بنابر این گزارش فرهاد آگاهی رئیس انجمن تامین کنندگان فرآورده های خام دامی  در این ارتباط اظهار داشت: در پی توافقات انجام شده با وزارت جهاد کشاورزی، واردکنندگان جدید و با سابقه برای حل مشکل گرانی گوشت و کمک به تنظیم بازار، علاوه بر واردات گوشت از مبادی روسیه، قزاقستان و مغولستان، اقدام به واردات گوشت با کیفیت تازه از کشورهای رومانی و استرالیا به عنوان بزرگ ترین تولیدکنندگان گوشت گوسفندی کرده اند.

وی افزود: محموله های گوشت با کیفیت از طریق هواپیما و تریلی های مجهز یخچال دار به صورت متعدد و برنامه ریزی شده به  سرعت در بازار توزیع می شود.

رئیس انجمن تامین کنندگان فرآورده های خام دامی همچنین در خصوص میزان واردات گوشت قرمز تصریح کرد: واردات گوشت قرمز تا سه ماه آینده و تا زمانی که قیمت این محصول به تعادل رسیده و منطقی شود ادامه خواهد داشت.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید