Iranian Agriculture News Agency

گفته‌های پورمختار درباره حادثه فیضیه:

توهین و تهدید نبود، بدسلیقگی بود

محمدعلی پورمختار عضو کمیسیون قضایی مجلس، تاکید کرد: اظهارات مطرح در تجمعات اخیر درباره رئیس‌جمهور توهین و تهدید نبود بلکه نوعی بدسلیقه‌گی صورت گرفته است.

توهین و تهدید نبود، بدسلیقگی بود

محمدعلی پورمختار در گفت‌وگو با خانه‌ملت ، در واکنش به برخی توهین‌ها به رئیس‌جمهور و شکایت به قوه قضاییه برای رسیدگی به این موضوع، گفت: به نظر مباحثی که مطرح شده توهین و تهدیدی علیه رئیس جمهور نبوده و به نوعی بدسلیقه‌گی صورت گرفته است.

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: با توجه به شکایتی که صورت گرفته اگر جنبه عمومی به این موضوع داده شود، می‌تواند مورد رسیدگی قضایی قرار گیرد.

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی، معتقد است: انجام رسیدگی قضایی برای محرض شدن توهین یا تهدید با توجه به شکایت صورت گرفته ضروری است، هرچند به نظر مباحث مطرح در تجمع طلاب یا اظهارات یکی از مداحان در قالب توهین و تهدید نمی‌گنجد.

به گزارش خبرگزاری خانه‌ملت؛ لعیا جنیدی معاون حقوقی رئیس‌جمهور گفت که از توهین کنندگان اخیر به رئیس‌جمهور به دلیل جرم مشهود، شکایت شده است. زیرا گاهی برخی اقدامات جرم است و تنها جنبه شخصی ندارد بلکه مضر به اعتماد و امید عمومی است؛ بنابراین از جایی که جرم عمومی می‌شود و وجدان اجتماعی، احساس امنیت و اعتماد را متزلزل و امید جامعه را تضعیف می‌کند، نقطه‌ای است که به منفعت عمومی لطمه می‌زند.

گفتنی است؛ حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای گفته است که اتفاقی در روزهای گذشته در قم افتاد و در آنجا مطالبی گفته و شعارهایی داده شد و شعاری نوشته شد که این حرف محکوم و رد شد و قوه قضاییه هم این موضوع را در دستور قرار داد و در دادسرای ویژه روحانیت پرونده تشکیل شد و دنبال موضوع است و سیستم اطلاعاتی هم قضیه را دنبال می‌کند./

پایان پیام

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید