Iranian Agriculture News Agency

در جلسه امروز مجلس؛

کرباسیان افتاد روحانی تهدید شد

ایانا_ گروه اخبار و رویدادها|| جلسه استیضاح کرباسیان وزیر اقتصاد و امور دارایی از صبح امروز آغاز شده و در حال حاضر ادامه دارد.لحضاتی قبل به پایان رسید

 کرباسیان افتاد روحانی تهدید شد

به گزارش ایانا؛ مسعود کرباسیان، نتوانست بار دیگر اعتماد نمایندگان مجلس را جلب کند و به طرح استیضاح وزیر اقتصاد رای موافق دادند.

 

 

نمایندگان در جلسه‌ای که دقایقی قبل به پایان رسید با ۱۳۷ رای موافق، ۱۲۱ رای مخالف و ۲ رای ممتنع از مجموع ۲۶۰ نماینده با استیضاح وزیر اقتصاد موافقت کردند.

 

در این جلسه که نمایندگان نظرات موافق و مخالف خود را طرح کردند، حاشیه‌هایی هم بروز کرد. در یکی از موارد مهرداد لاهوتی نماینده لنگرود که به عنوان مخالف صحبت می‌کرد، او در بخشی از سخنان خود خطاب به رئیس جمهوری گفت: آقای روحانی اگر تیم اقتصادیت را عوض نکنی ما عوض می‌کنیم!

 در این جلسه،  علاوه بر وزیر امور اقتصادی و دارایی، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهوری، حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهوری، بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت و محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی، علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات، بهروز کمالوندی سخنگوی سازمان انرژی اتمی  در جلسه حضور پیدا کردند.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید