Iranian Agriculture News Agency

رییس سازمان دامپزشکی کشور در آغاز گردهمایی مدیران کل دامپزشکی سراسر کشور در لرستان اعلام کرد:

پیشگیری از بروز بیماری‌های واگیر دامی در مناطق سیل‌زده با عملکرد خوب در لرستان

گردهمایی مدیران کل دامپزشکی سراسر کشور صبح امروز چهارشنبه با حضور رییس سازمان دامپزشکی کشور و معاون پیشگیری و بهداشتی، مدیران کل دامپزشکی در استانها و معاون استاندار لرستان و برخی مقامات شهرستان بروجرد در استان لرستان آغاز به کار کرد.

پیشگیری از بروز بیماری‌های واگیر دامی در مناطق سیل‌زده با عملکرد خوب در لرستان

به گزارش ایانا به نقل از پایگاه سازمان دامپزشکی کشور، در این گردهمایی دو روزه که با سخنرانی دکتر علیرضا رفیعی‌پور رییس این سازمان در محل اداره کل دامپزشکی استان لرستان آغاز شد و تا ظهر فردا پنج‌شنبه ادامه دارد، اعضای این شورا در حوزه‌های معاونت بهداشتی و پیشگیری، معاونت تشخیص و درمان و معاونت توسعه مدیریت و منابع این سازمان، به بحث و بررسی پیرامون طراحی برنامه‌ها و سیاست‌های حوزه‌های خدمتی یادشده در سازمان دامپزشکی کشور و اقدامات انجام شده و تدابیری که در حال اجراست، می‌پردازند.

رئیس دامپزشکی کشور در این گردهمایی گفت: تلاش می‌کنیم در حوزه دامپزشکی برای اجرای عدالت به استان‌های کم برخوردار توجه بیشتری شود.

رفیعی پور با اعلام اینکه امسل کانون بیماری تب برفکی در مقایسه با پارسال در مورد گاوی 4 درصد و گوسفندی 60 درصد کاهش داشته است، افزود: اگر عملکرد خوب دامپزشکی لرستان در زمان سیل نبود، بحران دیگری بنام بیماری‌های واگیر دامی در مناطق سیل زده ایجاد می‌شد.

وی افزود: آنچه باعث شد تا میزبانی گردهمایی مدیران کل دامپزشکی کشور در لرستان برگزار شود، همین عملکرد خوب دامپزشکی این استان در مهار بیماریهای واگیردار بود.

در افتتاحیه این نشست ضمن حضور مدیران ارشد سازمان دامپزشکی کشور و نماینده ولی فقیه در این سازمان، معاون استاندار لرستان، رییس سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان، فرماندار بروجرد و امام جمعه بروجرد نیز حضور دارند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید