Iranian Agriculture News Agency

سلطانی کاظمی:

تامین، تولید و توزیع محصولات غذایی و کنترل بر بازار هدف تشکیل قرارگاه امنیت غذایی

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان با بیان این مطلب که در حال حاضر وظایف توزیع، نظارت و کنترل بر بازار نیز به صورت کامل به قرارگاه امنیت غذایی محول شده گفت: تمام موارد مربوط به تولید اعم از تولیدات گیاهی، دامی و نظارت بر بازار در قرارگاه امنیت غذایی تصمیم گیری و اجرا خواهد شد‌‌.

تامین، تولید و توزیع محصولات غذایی و کنترل بر بازار هدف تشکیل قرارگاه امنیت غذایی

به گزارش خبرنگار ایانا در خوزستان، جواد سلطانی کاظمی معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان در دومین جلسه قرارگاه امنیت غذایی گفت: هدف از تشکیل این قرارگاه تامین و تولید محصولات غذایی، توزیع و کنترل بر بازار است.

وی افزود: بعد از سال ۹۲ که قانون انتزاع به وزارت خانه ابلاغ شد در حوزه کنترل بازار اختلافات نظر بین وزارت جهاد کشاورزی و وزارت صمت وجود داشت و در حال حاضر وظایف توزیع، نظارت و کنترل بر بازار نیز به صورت کامل به قرارگاه امنیت غذایی محول شده و ریاست سازمان جهاد کشاورزی خوزستان ناظر بازار مواد غذایی است.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: تمام موارد مربوط به تولید اعم از تولیدات گیاهی، دامی و نظارت بر بازار در قرارگاه امنیت غذایی تصمیم گیری و اجرا خواهد شد‌

سلطانی کاظمی در ادامه تصریح کرد: ما باید به این موضوع بعنوان یک فرصت نگاه کنیم و بدنبال ساختارهای مناسب باشیم.

وی اظهار امیدواری کرد با همکاری سازمان صمت این وظیفه به نحو احسن انجام شود‌

سلطانی کاظمی ادامه داد: مقرر شده است دو روز در هفته در سطح استان جلسات مربوط به قرارگاه تشکیل و در این جلسات نمایندگان سایر دستگاهها حضور یابند .

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید