Iranian Agriculture News Agency

مدیر تعاون روستایی خوزستان خبر داد:

خرید ضمینی خرما در خوزستان در آستانه رسیدن به ۱۵ هزار تن

تعداد مراکز خرید خرما تضمینی به ۲۷ رسید

مدیر تعاون روستایی استان خوزستان با بیان این مطلب که خرید تضمینی خرما در خوزستان در آستانه رسیدن به ۱۵ هزار تن قرار دارد، از افتتاح بیست و هفتمین مرکز خرید تضمینی خرما در خوزستان خبر داد.

خرید ضمینی خرما در خوزستان در آستانه رسیدن به ۱۵ هزار تن

به گزارش خبرنگار ایانا در خوزستان، محمد امین معین راد مدیر تعاون روستایی استان با اعلام  این خبر گفت: بدلیل حجم بالای خرمای تولیدی در استان خوزستان و اینکه تعاون روستایی متولی امر خرید تضمینی خرمای استعمران از کشاورزان نخلدار شده است، در هفته جاری مراکز خرید خود را به ۲۷ مرکز رساندیم و این آمادگی وجود دارد که ۲ مرکز دیگر را هم در هفته جاری بازگشایی کنیم.

وی ادامه داد: در ۲۵ مهرماه یک مرکز خرید با ظرفیت اسمی ۲ هزار تنی و توانایی دپوی ۴۰۰ تنی خرما بدلیل رعایت در چینش در شهرک صنعتی شهدای جهاد آبادان و یک مرکز خرید دیگر در ماهشهر افتتاح شد.

معین راد بیان داشت: در حال حاضر خرید خرمای استعمران به مرز ۱۵ هزار تن رسیده است و شهرستان آبادان هشتمین مرکز خود را افتتاح کرده و در آستانه رسیدن به مرز ۵ هزار تن است، همچنین اینکه شهرستان ماهشهر سومین مرکز خود را افتتاح و از ۱۴۳۰ تن خرید عبور کرده است.

مدیر تعاون روستایی خوزستان در پایان گفت: خرید خرما روزهای پایانی خود را سپری می کند و امیدواریم بتوانیم تا پایان مهرماه خرید خرما را به سرانجام برسانیم.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید