Iranian Agriculture News Agency

امیری زاده خبر داد:

تخصیص ۲۰۰ تن کنسانتره رایگان به دامداران خسارت دیده از زلزله در اندیکا

کمیته‌ برآورد خسارات دامداران زلزله زده اندیکا تشکیل می‌شود

رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: برای برآورد خسارت دام های این مناطق نیز کمیته‌ای متشکل از سازمان جهاد کشاورزی، امور عشایر و دامپزشکی با همکاری فرمانداری تشکیل می شود.

تخصیص ۲۰۰ تن کنسانتره رایگان به دامداران خسارت دیده از زلزله در اندیکا

به گزارش خبرنگار ایانا در خوزستان، خدارحم امیری زاده رییس سازمان در بازدید از مناطق زلزله زده اندیکا و جلسه ای که با فرمانداری و تشکل های مردمی شهرستان این شهرستان برگزار شد گفت: زلزله های اخیر به مناطق مسکونی این شهرستان خسارت های زیادی وارد کرده و این منازل نیاز به بازسازی و تعمیر دارند و تا زمانیکه منازل مرمت شوند به طور موقت باید جایگاهی برای دام و علوفه دام‌ها فراهم شود که در حال بررسی برای حل این مشکل هستیم.

وی افزود: علاوه بر سهمیه تخصیص یافته به شهرستان در حال پیگیری برای اختصاص علوفه رایگان برای دامداران این مناطق هستیم. 

امیری زاده در ادامه اظهار کرد: برای برآورد خسارت دام های این مناطق نیز کمیته ای متشکل از سازمان جهاد کشاورزی، امور عشایر و دامپزشکی با همکاری فرمانداری تشکیل می شود تا پیگیر تخصیص اعتبار برای جبران خسارت دامداران این مناطق باشند.

وی به توزیع یک هزار و ۶۰۰ تن کنستانتره دامی برای جبران خسارت خشکسالی عشایر  اشاره و اضافه کرد: اکثر این عشایر در شهرستان های شمالی استان هستند و قرار است ۲۰۰ تن کنستانتره رایگان نیز طی روزهای آینده به عشایر اندیکا تعلق گیرد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید