Iranian Agriculture News Agency

امیری زاده:

شهیدان والا مقام رجایی و باهنر الگوی خدمت‌گزاری به مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان در پیامی آغاز هفته دولت و سالروز شهادت دولتمردان عمل و اندیشه های سبز، رجایی و باهنر را گرامیداشت.

شهیدان والا مقام رجایی و باهنر الگوی خدمت‌گزاری به مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران

به گزارش خبرنگار ایانا خدارحم امیری زاده رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان در پیامی آغاز هفته دولت و سالروز شهادت دولتمردان عمل و اندیشه های سبز، رجایی و باهنر را گرامیداشت.

در متن پیام وی آمده است:

﷽  

مزین شدن این هفته به نام دولت، یادآور تلاش های مجدانه معلمان ایمان و عمل، شهیدان والامقام، رجایی و باهنر است که همواره الگوی خدمت‌گزاری به مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده‌اند.

بی گمان پیروی از ویژگی های والای اخلاقی و رفتاری این شهیدان عزیز و تلاش و کوشش در راه تعالی میهن اسلامی، می تواند زمینه ساز رشد و پیشرفت روزافزون و سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه های گوناگون داخلی و خارجی باشد. 

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت و بویژه شهیدان رجایی و باهنر ، هفته دولت و روز کارمند را به همه دولت مردان و کارمندان خدوم و متعهد، بویژه همکاران گرامی در سازمان جهاد کشاورزی خوزستان تبریک عرض نموده و موفقیت همگان را در راستای تحقق آرمان های بلند حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری  از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

 

خدا رحم امیری زاده

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان

۲ شهریور ماه ۱۴۰۰

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید