Iranian Agriculture News Agency

پیام تبریک مدیرکل دامپزشکی خوزستان به بهانه روز خبرنگار

مدیر کل دامپزشکی خوزستان طی پیامی ۱۷ مرداد روز خبرنگار را به تلاشگران عرصه اطلاع رسانی و خبر تبریک‌ گفت.

پیام تبریک مدیرکل دامپزشکی خوزستان به بهانه روز خبرنگار

به کزارش خبرنگار ایانا در خوزستان، مصطفی کنارکوهی مدیر کل دامپزشکی خوزستان طی پیامی ۱۷ مرداد و روز خبرنگار را به تلاشگران عرصه اطلاع رسانی و خبر تبریک‌ گفت.

در متن پیام وی آمده است:

 بسم الله الرحمن الرحیم

در این میان ابعاد گسترده تأثیر ارتباطات و اطلاعات بر کارآمدی دستگاهها، موجب نگاه ویژه مدیران به نقش و جایگاه اطلاع رسانی گردیده است .

از همین رو سازمانهای پیشرو علاوه بر اینکه مقوله اطلاع رسانی را به مثابه کانون تفکر برای مدیریت افکار در جامعه و هنری برای یافتن رمز نفوذ در دلها می دانند ، بر توسعه آگاهی رسانی به عنوان یک سامانه مشورتی و مدیریتی و نیز عنصر اصلی ارتقاء و پیشرفت سازمانی تأکید می نمایند و دراین میان ارتباط و تعامل دوسویه  با رسانه های گروهی نقش عمده و اصلی را داشته و خواهد داشت.

رسانه های گروهی نقش عمده و اصلی را داشته و خواهد داشت و نقش خبرنگاران در تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و آگاهی بخشی جامعه، بی بدیل و بی نظیر است و جامعه به وجود خبرنگارانی که در این راستا تلاش می کنند افتخار می کند. این روز بهانه ای است تا از زحمات کسانی تقدیر شود که با زبان اندیشه و قلم به انتشار اطلاعات و حقایق می پردازند

فرصت را مغتنم شمرده و با گرامیداشت " 17 مرداد روز خبـرنگار و قلم "  مراتب تقدیر خود را از تلاشهای سازنده جنابعالی و اصحاب محترم آن رسانه وزین در راه تعالی و پیشرفت ایران اسلامی  و انعکاس رویدادهای اداره کل دامپزشکی استان خوزستان ابراز می نمایم.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید