Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان خبر داد;

پرداخت خسارت کامل به دامداران آسیب دیده از تنش آبی در خوزستان

شناسایی دام‌های آسیب دیده از تنش آبی در خوزستان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان با بیان این مطلب که فعالیت گروه پایش دام‌های آسیب دیده از تنش آبی در استان خوزستان آغاز شده است گفت: پرداخت خسارت به دامداران در دستور کار قرار دارد.

پرداخت خسارت کامل به دامداران آسیب دیده از تنش آبی در خوزستان

به گزارش خبرنگار ایانا در خوزستان، خدارحم امیری زاده رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: گروه پایش دام‌های آسیب دیده از تنش آبی در استان فعالیت خود را آغز کرده در حال بررسی خسارت ها هستیم.

وی افزود: پرداخت خسارت به دامدارانی که در تنش آبی دام‌های آن‌ها تلف شده یا متحمل خسارت شده اند در دستور کار قرار دارد و نماینده جهاد کشاورزی، نماینده دامپزشکی و نماینده فرمانداری هر شهرستان در این طرح ما را یاری می‌کنند.

امیری زاده در ادامه تصریح کرد: نمایندگان ما به روستاها رفته و کار پایش دام‌ها را به طور دقیق انجام می‌دهند و آمار دام‌های سبک و سنگین بررسی می‌شوند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان ادامه داد: امروز چهارشنبه ۶ مرداد ماه به صورت نمادین آیین پرداخت خسارت به متضرران تنش آبی آغاز شد و کشاورزان استان مطمئن باشند با توجه به نقدینگی موجود تا ریال آخر خسارت آنها پرداخت خواهد شد.

این مقام مسئول تصریح کرد: در هیئت دولت مصوبات خوبی برای خوزستان تعیین شده است که از جمله آن‌ها می توان به امحال وام‌های سر رسید ۱۴۰۴ به مدت ۳ سال و همچنین پرداخت تسهیلات یارانه دار ۴ درصد برای مدت ۵ سال اشاره کرد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید