Iranian Agriculture News Agency

مدیرکل شیلات خوزستان پیش‌بینی کرد:

پیشرفت چشمگیر پروژه‌های شیلاتی در استان خوزستان

مدیر کل شیلات خوزستان، در جلسه پیگیری اعتبارات عمرانی، از پیشرفت چشمگیر پروژه های شیلاتی در سال جاری خبر داد و گفت: با همت و تلاش همکاران امسال اتفاقات خوبی رقم می‌خورد.

پیشرفت چشمگیر پروژه‌های شیلاتی در استان خوزستان

به گزارش خبرنگار ایانا در خوزستان، این جلسه با حضور معاونان و رییس برنامه و بودجه شیلات استان و مدیران شیلات شهرستان های ساحلی به صورت وبینار برگزار شد.

فتح اله ابوعلی مدیر کل شیلات خوزستان، در این جلسه، اظهار داشت: برای توجیه پروژه هایی که در شهرستان ها وجود دارد باید قدرتمند ورود کنیم و تامین اعتبارات از محل های مختلف بودجه ای از جمله اعتبارات مناطق محروم باید به جد پیگیری شود.

وی، عمده پروژه های نیمه تمام شیلات را در حوزه آبزی پروری دانست و گفت: این پروژه ها از سالهای گذشته شروع شده و تاکنون خاتمه نیافته اند و برخی از این طرح ها بیش از 20 سال است که در حال اجرا هستند.

مدیر کل شیلات خوزستان افزود: در حوزه صید و صیادی باید هدفمند پیش برویم و در بخش لایروبی، اعتبارات ویژه لحاظ شود و تعمیرات و بازسازی اسکله ها باید در اولویت رسیدگی قرار گیرد.

ابوعلی، در بخش دیگری از سخنانش، تصریح کرد: احداث اسکله مینوشهر نیمه دوم سال جاری آغاز خواهد شد و روند تکمیل مجتمع های شهید احمدیان خرمشهر و آزادگان کارون نیز تسریع می یابد.

وی، از پیشرفت چشمگیر پروژه های شیلاتی در سال جاری خبر داد و خاطر نشان کرد: با همت و تلاش همکاران امسال اتفاقات خوبی رقم می خورد.

مدیر کل شیلات خوزستان با تاکید بر اینکه فاز 2 مجتمع سردابی اندیکا و همچنین مجتمع سردابی اندیمشک امسال باید به بهره برداری برسند یادآور شد: مجتمع میگوی شهرستان هندیجان نیز سال آینده وارد مدار خواهد شد.

ابوعلی، در پایان خواستار تشکیل کارگروه برنامه ریزی به منظور ارائه گزارشات و بررسی مسائل بانکی و تسهیلاتی در شهرستان ها شد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید