Iranian Agriculture News Agency

پیام تبریک مدیر کل دامپزشکی خوزستان به مناسبت گرامیداشت هفته جهاد کشاورزی

مدیر کل دامپزشکی استان خوزستان طی پیامی فرا رسیدن هفته جهاد کشاورزی را تبریک گفت.

پیام تبریک مدیر کل دامپزشکی خوزستان به مناسبت گرامیداشت هفته جهاد کشاورزی

به گزارش خبرنگار ایانا در خوزستان، مصطفی کنار کوهی مدیر کل دامپزشکی خوزستان طی پیامی هفته جهاد کشاورزی را به همه فعالان این عرصه تبریک گفت.

در متن پیام وی آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جهاد سازندگی از جمله اولین نهادهای انقلابی بود که به فرمان بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) در راستای حمایت از  مردم محروم و کمک به  توسعه مناطق روستایی پا به عرصه حیات گذاشت، این نهاد مقدس در طول حیات خود با به کارگیری نیروهای داوطلب مردمی و در سایه فرهنگ انقلابی همراه با شور و نشاط وخدمت به مردم روستایی ، توانست نقش بسیار موثری را در فرآیند توجه همه جانبه به مناطق روستایی و عشایری کشورمان ایفا کند.

یکی از مهم‌ترین بخش‌های اقتصادی کشور که بیشترین تاثیر را در روند بهبود زندگی مردم بر عهده دارد، بخش کشاورزی و دامپروری است.

اینجانب ضمن گرامیداشت و تبریک هفته جهاد کشاورزی ، این ایام فرخنده را به تمامی فعالان و تلاشگران عرصه جهاد کشاورزی ،تولید کنندگان ،بهره برداران ،سربازان عرصه کار و تلاش و سازندگی ،کارشناسان و متخصصان عزیز و تلاشگران عرصه تولید محصولات کشاورزی و دامی به خصوص به خانواده بزرگ جهاد کشاورزی استان خوزستان صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید