Iranian Agriculture News Agency

امیری زاده:

دزفول، پایتخت مقاومت مردم و نماد صبوری ایران اسلامی

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان طی پیامی چهارم خرداد روز ملی مقاومت دزفول را گرامی داشت.

دزفول، پایتخت مقاومت مردم و نماد صبوری ایران اسلامی

به گزارش خبرنگار ایانا در خوزستان، خدارحم امیری زاده رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان طی پیامی چهارم خرداد روز ملی مقاومت دزفول را گرامی داشت.

در متن پیام وی آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

«شما دزفولی‌ها امتحان دادید و از این امتحان خوب بیرون آمدید. شما دین خود را به اسلام ادا کردید.» (امام خمینی قدس سره الشریف)

روز چهارم خرداد روز گرامی داشت مقام و جایگاه ۲ هزار و ۶۰۰ شهیدی است که با اصابت ۱۷۶ موشک و صدها راکت و توپ باعث پرکشیدن آنها به عرش خداوندی گردید.

دزفول، پایتخت مقاومت مردم ایران و نماد صبوری ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس است که به فرموده ی امام خمینی (ره) مردم دزفول دین خود را به اسلام ادا کردند.

مردم مقاوم دزفول با خون شریف شهیدانشان نه‌تنها از خاک‌،ناموس و وطن دفاع کردند بلکه برترین سلاح ارتش دشمن بعثی که همانا موشک های دوربُرد شان‌بود را بی اثر کردند و‌ به اطلاعیه های ارتش صدام که با *"الف.دزفول"* آغاز میگردید، با پوزخند پاسخ می دادند که موجبات تقویت روحیه ی رزمندگان در خط مقدم را فراهم آورند.

چهارم خرداد یک روز ملی است برای تقدیر از حماسه آفرینی های بی بدیل مردمی که هشت سال با تمام وجود برای حفظ میهن سرافرازمان ایران ایستادند، از جان خود گذشتند ولی از آرمان های خود وآرمان‌های امام شان پا پس نکشیدند.

ومدال افتخار و عنوان شهر مقاومت را برای شهر دزفول خلق نمودند.

اینجانب ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا، بخصوص شهدای شهر شهید پرور دزفول از خداوند منان توفیق روزافزون  و عزت و سربلندی همگان را برای خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مردم عزیز خواهانم.

خدارحم امیری زاده

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید