Iranian Agriculture News Agency

مدیر تعاون روستایی خوزستان خبر داد:

خرید تضمینی گندم از مرز 120 هزار تن گذشت

مدیر تعاون روستایی خوزستان از خرید تضمینی بیش از 120 هزار تن گندم در بیش از 60 مرکز خرید در سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها توسط تعاون روستایی خوزستان خبر داد.

خرید تضمینی گندم از مرز 120 هزار تن گذشت

به گزارش خبرنگار ایانا در خوزستان، محمد امین چلدوای مدیر تعاون روستایی خوزستان گفت: خوشبختانه با همت شبانه روزی پرسنل خدوم تعاون روستایی و همچنین عوامل خرید گندم و کلزا، این دو محصول استراتژیک و مهم کشاورزی، موفق به خرید تضمینی  بیش از 120 هزار تن گندم از کشاورزان استان شده ایم.

وی ادامه داد: همچنین در همین مدت موفق به خرید بیش از 30 هزار تن کلزا در بیش از 40 مرکز خرید کلزا شدیم و روند پیش رو نشان دهنده آغاز پیک خرید این دو محصول است.

مدیر تعاون روستایی خوزستان بیان داشت: خوشبختانه دو شرکتی که برای حمل کلزا از مراکز خرید با ما وارد قرارداد شده اند با سرعت و کیفیت بالا و به صورت روزانه مشغول حمل این دانه روغنی هستند و از روند حمل رضایت کامل را داریم.

وی در پایان گفت: در حال حاضر شهرستان رامشیر با خرید بیش از 22 هزار تن گندم، هندیجان با 15 هزار تن و اهواز با 13 هزار تن بیشترین میزان خرید این محصول راهبردی را از آن خود کرده اند و روند خرید کماکان و تا اواخر اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید