Iranian Agriculture News Agency

مدیر کل دامپزشکی خوزستان خبر داد:

فعالیت بی‌وقفه کشتارگاه‌های طیور برای تامین مرغ در خوزستان

مدیرکل دامپزشکی خوزستان گفت: شرایط بهداشتی و ظرفیت لازم جهت کشتار مرغ های تولیدی استان در کشتارگاه های طیور استان وجود دارد و تمامی محصولات این مراکز با نظارت کارشناسان دامپزشکی استان وارد چرخه مصرف گردید.

فعالیت بی‌وقفه کشتارگاه‌های طیور برای تامین مرغ در خوزستان

 به گزارش خبرنگار ایانا در خوزستان، مصطفی کنار کوهی مدیر کل دامپزشکی استان ضمن اعلام این خبر افزود: با توجه به تمهیدات اتخاذ شده توسط دستگاههای متولی در خصوص تامین گوشت مرغ استان و در جهت ارائه خدمات بهداشتی مناسب و تامین امنیت غذایی هم استانی‌های عزیز تمامی کشتارگاه‌های طیوراستان با تمام ظرفیت فعال بوده و تمامی محصولات این مراکز با رصد و کنترل کارشناسان دستگاه‌های متولی در تنظیم بازار و هم چنین با نظارت کارشناسان دامپزشکی استان وارد چرخه مصرف گردید.

وی اظهار کرد: مسئولین فنی بهداشتی و دستیاران بهداشتی مستقر در کشتارگاه‌های استان تحت نظارت‌های عالیه اداره کل دامپزشکی با حضور تمام شیفت در کشتارگاه‌های طیور ضمن نظارت بر فعالیت بهداشتی با توان حداکثری در تمامی شیفت های کاری ضمن رصد و پایش مرغ های کشتار شده بر اساس سیاست های سازمان دامپزشکی، بر روند تولید مرغ کشتاری نظارت داشته تا محصولی کاملا سالم وارد بازار مصرف شود .

کنار کوهی در ادامه افزود: میزان مرغ زنده ورودی و گوشت مرغ خروجی از کشتارگاه‌های طیور استان در سامانه های دامپزشکی بصورت روزانه ثبت گردیده و بررسی اطلاعات ثبت شده در سامانه های دامپزشکی، موید افزایش تحویل و کشتار مرغ در کشتارگاه های طیور استان نسبت به مدت مشابه سال قبل را دارد. 

وی در پایان یاد آور شد: استان خوزستان دارای 9 کشتارگاه صنعتی طیور در شهرستان‌های اهواز، حمیدیه، دزفول، رامهرمز، بهبهان و مسجدسلیمان می باشد که همگی دارای روحانی ناظر شرعی و دامپزشک ناظر بهداشتی مستقر در کشتارگاه هستند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید