Iranian Agriculture News Agency

پیام رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان به مناسبت ۲۲ مارس، روز جهانی آب

رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان ضمن گرامیداشت ۲۲ مارس، روز جهانی آب گفت: با کمال افتخار، بر اساس منویات رهبر فرزانه انقلاب (مد ظله العالی) در سال جاری با مدیریت جهادی، برای تولید، تمام قد از همه کشاورزان عزیز پشتیبانی نموده و با جدیت تمام موانع ریز و درشت را از سر راه خواهیم زدود.

پیام رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان به مناسبت ۲۲ مارس، روز جهانی آب

به گزارش خبرنگار ایانا در خوزستان، خدارحم امیری زاده رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان طی پیامی ۲۲ مارس روز جهانی آب را گرامی داشت.

فرازی از پیام وی:

بسم الله الرحمن الرحیم 

در فرهنگ غنی و بزرگ اسلامی که خداوند تبارک و تعالی، حیات را بر پایه آب بنا نهاده، این عنصر طبیعت ارزشی ویژه و منحصر بفرد داراست و همه ما چه به عنوان سیاستگذار، حاکمیت یا شهروند  فهیم، مکلف به استفاده بهینه از آن هستیم تا شکرگزار نعمات خداوند بخشنده باشیم.

بر اساس اجلاس زمین  در  سال ۱۹۹۲ در ریودوژانیرو برزیل، همه ساله  در تمامی جهان، روز ۲۲ مارس به عنوان  《روز جهانی آب》 گرامی داشته می شود.

بدیهی است در بخش کشاورزی با  مصرف عمده آب، ترویج مدیریت مصرف بهینه آب، افزایش بهره وری آن،  پژوهش و برنامه ریزی برای تصفیه و بازچرخانی پساب، استفاده استاندارد از آب‌های خاکستری و همکاری جوامع محلی و کشاورزان عزیز در این زمینه از ارزش بسزایی برخوردار است. اگرچه این روز نمادین است اما ما را بر آن می دارد تا در کل سال بتوانیم با الهام از  آن برای فرهنگسازی‌ این موضوع تلاش نماییم. اعطای  تسهیلات قابل توجه به بهره برداران سخت کوش کشاورزی برای اجرای سامانه های نوین ابیاری، بخشی از همین برنامه هاست. 

با کمال افتخار، بر اساس منویات رهبر فرزانه انقلاب (مد ظله العالی) در سال جاری با مدیریت جهادی، برای تولید، تمام قد از  همه کشاورزان عزیز پشتیبانی نموده و با جدیت تمام موانع ریز و درشت را از سر راه خواهیم زدود.

خدارحم امیری زاده 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان 

فروردین ۱۴۰۰

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید