Iranian Agriculture News Agency

پیام تبریک رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان در آستانه فرارسیدن نوروز

رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان طی پیامی ضمن تبریک سال نو به فرد فرد اعضاء خانواده بزرگ جهادکشاورزی استان از بهره برداران فهیم تا همکاران گرامی، موفقیت های بخش کشاورزی در سال جهش تولید در استان را مرهون تلاش آنان دانست.

پیام تبریک رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان در آستانه فرارسیدن نوروز

به گزارش خبرنگار ایانا درخوزستان، خدارحم امیری زاده رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان در پیامی اعیاد خجسته شعبانیه و حلول سال نو و بهار طبیعت را به خانواده بزرگ جهاد کشاورزی، هم استانی‌ها و هموطنان عزیز تبریک گفت.

در پیام وی آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

بهره بردار عزیز، همکار گرامی و 

اعضاء محترم خانواده بزرگ جهاد کشاورزی خوزستان 

با اهدای سلام 

شکوه و اقتدار طبیعت این روزها در اوج زیبایی و کمال است و همه با هم از مقلب القلوب و الابصار، تغییر و تحولی را خواهانیم تا ما را به احسن الحال پیوند بزند. پیوندی از جنس سرسبزی و تعالی، برای  جلب رضای پروردگار سبحان و مردم  شریفمان. برای خدمت صادقانه و برای بهتر بودن.

به زودی به سالی جدید ورود خواهیم کرد. درطول سال ۹۹ فراز و نشیب های زیادی بر ما گذشت که در گذر از این راه از فرد فرد شما عزیزان سپاسگزارم.

هرکدام از ما در جلگه حاصلخیز خوزستان با توکل به خداوند، برای سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی، جهش تولید و برکت سفره ایرانیان بزرگ قدمی برداشتیم و اینجانب قدردان تمام زحمتتان هستم. ضمن تبریک اعیاد خجسته شعبانیه و سال نو، سلامت، عزت و محو کامل کرونا ویروس را در سال ۱۴۰۰ه.ش از ایزد منان در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) برایتان خواهانم.

خدارحم امیری زاده

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید