Iranian Agriculture News Agency

امیری زاده:

جهاد، گل‌واژه ایثار و شهادت

بیانیه‌ خانواده بزرگ جهاد کشاورزی استان خوزستان همزمان با ۱۷ اسفندماه سالروز شهادت همکاران عزیز مدیریت جهاد سازندگی شهرستان آبادان در سال ۱۳۶۳ه. ش از زبان ریاست این سازمان

جهاد، گل‌واژه ایثار و شهادت

به گزارش حبرنگار ایانا در خوزستان، خدارحم امیری زاده رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان طی پیامی ۱۷ اسفند ماه سالروز آسمانی شدن ۹ کبوتر خونین بال جهاد سازندگی آبادان را گرامی داشت.

متن بیانیه:

بسم الله الرحمن الرحیم

  جهاد...جهاد سازندگی... جهاد کشاورزی...

  جهاد، گل واژه ایثار است و شهادت و در عین حال معنای ژرف و ناب حیات و عزت و همچنین فریاد رسای هیهات من الذله...   

روز ۱۷ اسفند ماه یاد آور آسمانی شدن ۹ کبوتر خونین بال جهاد سازندگی آبادان است که مظلومانه طی بمباران هوایی به دیدار معبود شتافتند. آنها که زنده هستند و نزد پروردگار خود روزی دارند.

 در آستانه سالگرد عروج ملکوتی این شهدای عزیز عرض ادب داریم حضور ساحت مقدس حضرت ولی عصر (عج) و درود می فرستیم بر روح پر فتوح بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران.  ارادت خالصانه و تجدید میثاق حضور رهبر فرزانه انقلاب (مد ظله العالی) داریم و بر روح پاک تمامی شهدای گرانقدر از جمله شهدای مظلوم جهاد سازندگی آبادان درود بی کران می فرستیم و ضمن عهد بستن با آنان، همه با هم‌، هم قسم می شویم که اگرچه امسال شرایط سخت بیماری کرونا و حفظ سلامت شهروندان گرامی مانع برگزاری مراسم یادبود آنها گردید؛ اما، ما صادقانه و مقتدرانه ایستاده ایم تا راهشان را در هر سنگری از جمله  امنیت غذایی و نبرد اقتصادی ادامه دهیم چرا که امروز وظیفه خطیر و سنگین ما در جهاد کشاورزی، در این راه پر نشیب و فراز نهفته است. 

برای رسیدن به این آرمان، از خداوند بزرگ یاری می طلبیم تا  بواسطه حرمت خون شهدای والامقام، توان و فرصت خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم شریف، شهید پرور و شایسته ایران اسلامی را به ما عطا فرماید.

خدارحم امیری زاده

رئیس سازمان جهادکشاورزی خوزستان 

 اسفند 99

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید