Iranian Agriculture News Agency

پیام رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان به مناسبت میلاد حضرت علی (ع)

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان طی پیامی ولادت با سعادت مولود کعبه حضرت علی (ع) و روز بزرگداشت مقام پدر و مرد را گرامی داشت.

پیام رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان به مناسبت میلاد حضرت علی (ع)

به گزارش خبرنگار ایانا در خوزستان:    خدارحم امیری زاده رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان طی پیامی ولادت با سعادت مولود کعبه حضرت علی بن ابی طالب(ع) و روز بزرگداشت مقام پدر و مرد را گرامی داشته و آنرا به همگان تبریک گفت.

متن پیام وی:

بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام و تحیات

امام علی(ع)َ می فرمایند: "دْرُ الرَّجُلِ عَلى قَدْرِ هِمَّتِهِ وَ صِدْقُهُ عَلى قَدْرِ مُرُوَّتِهِ وَ شَجاعَتُهُ عَلى قَدْرِ اَنَفَتِهِ وَ عِفَّتُهُ عَلى قَدْرِ غیرَتِهِ"

 «اندازه مرد به اندازه همت او و صداقتش به مقدار جوانمردى او و دلیری‌اش به اندازه عار داشتنش از کار زشت و پاکدامنی‌اش به میزان غیرت اوست»

 

چه زیبنده است که در سالروز خجسته ولادت با سعادت مولی الموحدین(ع)، تبریک روز مرد و پدر را با حدیث گهرباری از همای رحمت آغاز نماییم و  صمیمانه ترین تبریک و شادباش ها را به مناسبت میلاد مسعود این بزرگمرد تاریخ بشریت از ازل تا ابد به تمام عالم و عالمیان هدیه نماییم.

 در این روز سعید، گرامی می داریم یاد و خاطره مردان غیرتمند و دلاور روز های دفاع مقدس، شهیدان، جانبازان، آزادگان و ایثارگرانی که تا ابد نام بلندشان بر تارک جهان می درخشد.

 در فرهنگ غنی اسلام که شغل شریف کشاورزی، یک افتخار است،  روز مرد به فعالان این عرصه تبریکی مضاعف دارد. و ما مفتخریم که مردان غیور خانواده بزرگ جهادکشاورزی استان زرخیز خوزستان در هر شرایطی چه تحریم، چه اقتصاد مقاومتی، چه کرونا و ... با کسب مقام نخست تولیدات کشاورزی،  تاج عزت و اقتدار بر فرق میهن اسلامیمان نشانده اند.

اینجانب این روز بزرگ را به ساحت مقدس حضرت ولیعصر(عج)، رهبر فرزانه انقلاب، تمامی انسانهای آزاده، همکاران گرامی، بهره برداران فهیم و خانواده بزرگ جهاد کشاورزی استان تبریک عرض نموده و از درگاه باریتعالی آرزومند سلامت و سربلندی همگان هستم  .

خدارحم امیری زاده 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان 

رجب المرجب ۱۴۴۲ ه. ق

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید