Iranian Agriculture News Agency

امیری زاده:

مشق هر روز ما جهاد برای پیشرفت و درخشش بیش از پیش بخش کشاورزی

رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان طی پیامی فرارسیدن یوم الله ۲۲ بهمن را گرامی داشت.

مشق هر روز ما جهاد برای پیشرفت و درخشش بیش از پیش بخش کشاورزی

به گزارش خبرنگار ایانا در خوزستان، خدارحم امیری زاده رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان طی پیامی فرارسیدن یوم الله ۲۲ بهمن را گرامی داشت.

در متن پیام وی آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

سلام بر فجر و سلام بر فجر آفرینان 

عرض سلام و ادب به ساحت مقدس حضرت ولیعصر(عج)، درود بر روح پرفتوح بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی(ره) و سلام و تحیات حضور رهبر فرزانه انقلاب(مد ظله العالی) و ملت شریف ایران

پیشانی بر خاک می ساییم برای شکرگزاری عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی و دستها را رو به آسمان بی کران الهی می گشایم و با توسل به ائمه معصومین (سلام الله علیهم اجمعین) و ارادت خالصانه و تجدید میثاق با تمامی شهدای گرانقدر، از خداوند می خواهیم جهان اسلام، مام میهن و ثمره  انقلاب اسلامی که خونها به پای آن ریخته شده، همواره بر تارک گیتی بدرخشد.

امروز، با همت و مردانگی خود خاری در چشم دشمنان فرو کرده ایم تا خواری و زبونی آنها بیش از پیش نمایان گردد. 

با الطاف الهی و عنایات رهبر فرزانه انقلاب طرح عظیم ۵۵۰ هزار هکتاری احیاء دشتهای خوزستان و ایلام، امنیت غذایی را برایمان به ارمغان آورده است که نماد این توفیق افتتاح ۴۱ طرح عظیم کشاورزی در ایام الله دهه مبارک فجر بود. 

اگرچه برای حفظ سلامت شهروندان در برابر کروناویروس  امسال بنا بر مصوبات،  راهپیمایی انفرادی برقرار نخواهد بود، اما انزجار ما از دشمنان قسم خورده مان به پاسداشت خون شهیدان از جمله سردار سلیمانی بزرگ، بیش از پیش در وجودمان جاریست.

اینجانب به تمامی آزادگان جهان،  هم میهنان فهیم، هم استانیهای  عزیز و بویژه خانواده بزرگ جهاد کشاورزی استان فرارسیدن یوم الله ۲۲ بهمن را تبریک و آنانرا همچنان به وحدت و همدلی، عزت نفس، تلاش برای داشتن ایرانی بالنده و متعالی و جهاد برای پیشرفت و درخشش بخش کشاورزی هر روز بیش از پیش دعوت می نمایم.

سلامت و توفیق همگان را از درگاه احدیت خواهانم.

خدارحم امیری زاده

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان خوزستان

۲۲ بهمن ۹۹

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید