Iranian Agriculture News Agency

جهاد سازندگی و سپاه دو بال قدرتمند انقلاب اسلامی

در چهارمین روز از دهه مبارک فجر جلسه امضاء تفاهم‌نامه همکاری مابین سازمان جهاد کشاورزی خوزستان و سازمان بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی سپاه ولی عصر خوزستان برگزار شد.

جهاد سازندگی و سپاه دو بال قدرتمند انقلاب اسلامی

به گزارش خبرنگار ایانا در خوزستان، همزمان با چهارمین روز از دهه مبارک فجر جلسه امضاء تفاهم‌نامه همکاری مابین سازمان جهاد کشاورزی خوزستان و سازمان بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی سپاه ولی عصر (عج) خوزستان با حضور فرمانده پایگاه مقاومت بسیج و رییس کانون تخصصی بسیج سازمان جهاد کشاورزی، مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی و مسئول بسیج‌مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی سپاه ولی عصر (عج) برگزار شد.

در این جلسه عبدالهادی فرخ تبار فرمانده پایگاه مقاومت بسیج و رییس کانون تخصصی بسیج سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: امضای تفاهم نامه میان سازمان جهاد کشاورزی و بسیج مهندسین کشاورزی با توجه به پتانسیل‌های این دو سازمان منجر به اجرای اقدامات خوبی در استان خواهد شد.

وی هدف از انعقاد این تفاهم‌نامه را استفاده بیش از پیش از ظرفیت و‌بضاعت نیروهای بسیج سازندگی و بسیج مهندسین بر شمرد و‌گفت: همه اینها زاییده تفکرات انقلابی است.

در ادامه علی کرد مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان ضمن تبریک دهه مبارک فجر گفت: در سالهای آغازین انقلاب تفاهم نامه های زیادی بین جهاد سازندگی و‌سپاه به عنوال دو بال قدرتمند انقلاب بسته شد.

وی افزود: در حال حاضر با توجه به تحریم‌های ظالمانه باید همکاری‌ها و‌همدلی‌ها برای پیشبرد اهداف کشور بیش از پیش شود.

علی کرد با بیان این مطلب که روحیه خودباوری، همکاری و همدلی باعث پیشرفت و اجرای هر چه بهتر مفاد این تفاهم‌نامه خواهد شد اظهار کرد: تفاهم‌نامه با بسیج باید سرآمد، الگو و نمادی از همکاری بسیج و سازمان جهاد کشاورزی خوزستان باشد.

عبدالحسن طرفی علوی مسئول بسیج مهندسین کشاورزی و‌ منابع طبیعی سپاه ولی عصر (عج) نیز در این جلسه تصریح کرد: برای پیشبد اهداف تقاهم‌نامه میتوان از ظرفیت تشکل‌ها و سلزمان‌های مردم نهاد برای فعالیت‌های ترویجی و از پتانسیل بخش خصوصی برای انتقال یافته‌های کشاورزی استفاده کرد.

وی گفت: بسیج تشکلی است که در همه ابعاد و زمینه‌ها فعالیت می‌کند و یک ظرفیت عظیم محسوب می‌شود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید