Iranian Agriculture News Agency

کریمی نژاد:

نمایشگاه کشاورزی، ایستگاه جهش تولید

رییس اداره روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان دهمین نمایشگاه کشاورزی را ایستگاه جهش تولید برشمرد و گفت: نمایشگاه کشاورزی با ارتباط موثر میان بهره‌برداران، تولیدکنندگان و بخش های خدماتی میتواند باعث تولید محصولات صادرات محور در استان شود.

نمایشگاه کشاورزی، ایستگاه جهش تولید

به گزارش خبرنگار ایانا در خوزستان، ژاله کریمی نژاد رییس اداره روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان در جلسه هماهنگی دهمین نمایشگاه بین المللی صنایع و ماشین آلات کشاورزی، نهاده ها، آبیاری، آبرسانی، تجهیزات گلخانه ای، دام، طیور، شیلات، آبزیان و دامپزشکی با اشاره به تغییر سبک زندگی در شرایط تحریم اقتصادی و بیماری کووید ۱۹ گفت: دهمین نمایشگاه بخش کشاورزی با همت شرکت جام، اسفند ماه سال جاری در خوزستان برگزار می شود.

وی افزود: در سال جهش تولید منویات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی که چراغ راه همه است این نکته را یادآور می شود که در شرایط کنونی نباید دست روی دست گذاشت و فعالیت های اقتصادی همچنان باید پرشور ادامه داشته باشد.

کریمی نژاد در ادامه تصریح کرد: در حال حاضر محصولات کشاورزی تولید محور مدنظر نبوده و تمرکز بر تولید محصولات صادرات محور است و بدین منظور زیر ساخت ها و اطلاعات و نهاده‌هایی که مورد نیاز است باید به بهترین شیوه فراهم شود.

رییس اداره روابط عمومی عنوان کرد: یکی از اهداف مهم این نمایشگاه ارتباط موثر و نزدیک میان بهره برداران و تولید کنندگان با بخشهای خدماتی است.

وی بر اجرای کامل پروتکل های بهداشتی در این نمایشگاه نیز تاکید کرد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید