Iranian Agriculture News Agency

امیری زاده:

صدور اسناد تک برگ مالکیت اراضی کشاورزی مهمترین هدف اجرای رفع تداخلات اراضی

رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: رفع تداخلات اراضی ملی و مستثنیات یکی از اولویت‌های وزارت جهاد کشاورزی است.

صدور اسناد تک برگ مالکیت اراضی کشاورزی مهمترین هدف اجرای رفع تداخلات اراضی

به گزارش خبرنگار ایانا در خوزستان، در راستای اجرای آیین نامه اجرایی تبصره ۳ الحاقی به ماده ۹ قانون افزایش بهره وری بخش کشاورزی و منابع طبیعی (موضوع ماده ۵۴ قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور) کمیسیون رفع تداخلات استان ، با حضور رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان، معاون توسعه و ساماندهی اراضی و مدیر کل دفتر ساماندهی و تعیین تکلیف اراضی سازمان امور اراضی کشور و سایر اعضاء تشکیل و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

در این جلسه خدارحم امیری زاده رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان در کمیسیون رفع تداخلات استان اظهار داشت: رفع تداخلات اراضی ملی و مستثنیات یکی از اولویت‌های وزارت جهاد کشاورزی است و وفق قوانین و مقررات، سازمان جهاد کشاورزی مکلف است با همکاری سازمان ثبت اسناد و املاک نسبت به انجام این مهم اقدام کند.

امیری زاده با اشاره به مزایای اجرای رفع تداخلات اراضی ملی و مستثنیات ادامه داد: دستیابی به اهداف حاصل از اجرای دو طرح رفع تداخلات و کاداستر اراضی کشاورزی، که مهمترین این اهداف صدور اسناد تک برگ مالکیت اراضی کشاورزی است، نیازمند پیگیری مجدانه و همکاری همه جانبه سازمان جهاد کشاورزی و اداره کل ثبت اسناد و املاکاست.

لازم به یادآوری است، در این کمیسیون ضمن بررسی قوانین و بخشنامه‌های جدید، مسائل و مشکلات موجود مطرح و راهکارهای اجرایی جهت تسریع در رفع تداخلات اراضی بیان شد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید